🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18931.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک با کپی‌برداری از اپ Clubhouse یک شبکه اجتماعی صوتی راه‌اندازی می‌کند

فیسبوک که به کپی برداری از ایده‌ سایر رقبای بازار معروف است، ظاهرا با الگوبرداری از ایده‌های شبکه اجتماعی صوتی «Clubhouse» در پی راه‌اندازی سرویسی مشابه است. براساس گزارش منتشر شده از سوی «نیویورک تایمز» ...

فیسبوک که به کپی برداری از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - ایده‌ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - سایر رقبای بازار معروف است، ظاهرا با الگوبرداری از ایده‌های شبکه اجتماعی صوتی «Clubhouse» در پی راه‌اندازی سرویسی مشابه است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - «نیویورک تایمز» فیسبوک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - روی کپی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - برداری از ایده استارتاپ Clubhouse کار می‌کند. ظاهرا کار در مراحل اولیه خود پیش می‌رود و مشخص نیست چه زمانی به بازار عرضه شود. استارتاپ Clubhouse یک شبکه اجتماعی صرفا صوتی است که کار خود را در سال 2020 آغاز کرده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک به این شبکه اجتماعی نوپا و جدید صوتی پیوست و در یکی از تالارهای گفتگوی صوتی با موضوع  آینده واقعیت افزوده و واقعیت مجازی حضور پیدا کرد.

با توجه به اینکه Clubhouse یک شبکه اجتماعی کاملا جدید و نوپا است، حضور مارک زاکربرگ در چنین فضایی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما حضور وی می‌تواند مهر تایید دیگری بر تلاش فیسبوک برای توسعه شبکه اجتماعی صوتی با الگوبرداری از Clubhouse بزند.

این نخستین بار نیست که برچسب کپی برداری از ایده‌های سایر رقبا به فیسبوک زده می‌شود و این شبکه اجتماعی قبلا نیز رویکرد مشابهی را در مورد چندین اپلیکیشن دیگر در پیش گرفته است. برای مثال فیسبوک، استوری را از اسنپ چت و ریلز را از تیک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - تاک کپی برداری کرده است.

فیسبوک در این زمینه تنها نیست و توییتر نیز در حال کپی برداری ایده‌های Clubhouse برای راه‌اندازی اپلیکیشن چت صوتی «Spaces» است. . توییتر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - به دلیل تخصصی که شرکت Breaker در زمینه پادکست در شبکه اجتماعی داشت، آن را تصاحب کرد و در این زمینه می‌تواند روی تجربه آنها حساب کند.

به نظر می‌رسد حوزه پادکست‌ها و شبکه‌های اجتماعی صوتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و شرکت‌های مختلف در تلاش هستند در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone