🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18918.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تسلا به دنبال ساخت یک خودرو اقتصادی 25000 دلاری است

«تام ژو»، معاون ارشد تسلا در چین، به تازگی مصاحبه‌ای با کانال چینی  «Xinhua Net» داشته است. در حالی که تمرکز این مصاحبه بر روی برنامه‌های تسلا در چین بود، اما نکته اصلی آن را ...

«تام ژو»، معاون ارشد تسلا در چین، به تازگی مصاحبه‌ای با کانال چینی  «Xinhua Net» داشته است. در حالی که تمرکز این مصاحبه بر روی برنامه‌های تسلا در چین بود، اما نکته اصلی آن را خبر عرضه محصول - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - کامپکت 25,000 دلاری تسلا می‌توان دانست. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - آقای ژو تایید کرده است که محصول ارزان‌تر و کوچک‌تر آنها در مرکز تحقیقات گیگا فکتوری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - تسلا در شانگهای به تولید خواهد رسید.

ژو گفته است که تولید خودرو الکتریکی جمع و جور تسلا در چین انجام خواهد شد، اما فروش آن به صورت جهانی خواهد بود. ژو قبلا هم گفته بود که آنها در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه مدرن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - برای طراحی محصولات جدید هستند. این اولین مرکز جامع تحقیق و توسعه تسلا در چین خواهد بود، در واقع، اولین مرکز در خارج از خاک ایالات متحده!

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان

تسلا پیش‌تر مرکز شانگهای گیگا فکتوری را تاسیس کرده بود. چندی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - بعد از تولید سدان مدل 3 در فاز یک، در فاز دو، این کارخانه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - آماده ساخت مدل Y به عنوان یک کراس اوور الکتریکی شده است. این مرکز تحقیق و توسعه جدید هم قطعا از همین رویه پیروی خواهد کرد. ژو در مصاحبه عنوان کرد:

«ما مرکز تسلا گیگا فکتوری در شانگهای را داریم و اکنون در حال ساخت مرکز R&D جدید هستیم که اولین مرکز تحقیق و توسعه تسلا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - در خارج آمریکا است. این مرکز تحقیق و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - توسعه کلیه رشته‌ها را شامل می‌گردد، از جمله طراحی ظاهری، مهندسی خودرو، توسعه پلت فرم و تست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - خودرو.»

ژو می‌گوید که تسلای چین، سه هدف طراحی، توسعه و تولید را دنبال می‌کند. قیمت هدف گذاری شده برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - این محصول، 25000 دلار است. البته لازم به ذکر است که محصولات تسلا در نقاط مختلف جهان، از قیمت‌های یکسانی برخوردار نیستند. تغییر نرخ ارز در کشورهای مختلف - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ماسال استان گیلان - هم می‌تواند بر قیمت تمام شده این خودروها تاثیر بگذارد. این خودرو در واقع ارزان‌ترین تسلایی است که در بازارهای مختلف به فروش خواهد رسید. گزارش‌های دیگر، حاکی از آن هستند که محصول اقتصادی تسلا، یک هاچ بک است که بر روی پلت فرم مدل 3 ساخته خواهد شد. تست‌های جاده ای هم از اواخر سال جاری آغاز می‌گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone