🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18911.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیون دلاری گوگل در «هیچ»، استارتاپ جدید بنیانگذار وان پلاس

هم‌بنیانگذار وان پلاس، «کارل پی» نزدیک به دو هفته پیش کمپانی جدیدی به نام «هیچ» یا «Nothing» راه‌اندازی کرد و حالا طبق گزارشی جدید، شرکت GV با نام قدیمی «سرمایه‌گذاری گوگل»، ۱۵ میلیون دلار در این ...

هم‌بنیانگذار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - وان پلاس، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - «کارل پی» نزدیک به دو هفته پیش کمپانی جدیدی به نام «هیچ» یا «Nothing» راه‌اندازی کرد و حالا طبق گزارشی جدید، شرکت GV با نام قدیمی «سرمایه‌گذاری گوگل»، ۱۵ میلیون دلار در این کمپانی سرمایه‌گذاری کرده است.

GV بازوی سرمایه‌گذاری کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت محسوب می‌شود که در گذشته در شرکت‌های زیادی مانند اوبر و اسلک سرمایه‌گذاری کرده. حالا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - GV - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - به جمع حامیان مالی کمپانی هیچ اضافه شده و در کنار افرادی مانند «تونی فادل»، مخترع آیپاد، «کوین لین»، هم‌بنیانگذار توییچ، «استیو هافمن»، مدیرعامل ردیت و «کیسی نایستت» یوتیوبر قرار می‌گیرد.

در تابستان پیش رو، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - کمپانی هیچ از هدفون‌ به عنوان اولین محصول مصرفی خود رونمایی و آن را وارد بازار می‌کند. این شرکت علاوه بر عرضه هدفون، در حال کار روی یک اکوسیستم از دستگاه‌های هوشمند است که تنها مربوط به محصولات صوتی نمی‌شود.

کارل پی جزئیاتی درباره این محصولات منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود محصولات هیجان‌انگیزی وارد بازار کند و همانند دوران حضورش در وان پلاس، شرکت‌های سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی را به چالش بکشد. پی اواخر سال گذشته میلادی از وان پلاس جدا شد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی

کارل پی زمانی که کمپانی جدیدش را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - راه‌اندازی کرد، ماموریت هیچ را از بین بردن موانع میان مردم و فناوری عنوان کرد:

«به باور ما، بهترین فناوری زیبا و در عین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - حال طبیعی و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - کار با آن حسی است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - زمانی که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - فناوری به اندازه کافی پیشرفت می‌کند، باید در پس زمینه محو شود و حسی شبیه هیچ چیز داشته باشد.»

این کمپانی می‌خواهد محصولات مختلفی را روانه بازار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - کند تا قادر به ایجاد یک اکوسیستم پیشرفته و یکپارچه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - باشد. در حال حاضر جزئیاتی درباره دستگاه‌های این شرکت منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود در کنار تجهیزات صوتی، با محصولات دیگری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌ها و دستبندهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - هوشمند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - هم مواجه شویم، هرچند هنوز چنین موضوعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر محلات استان مرکزی - تایید نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone