🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11314.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۷ برای استفاده بهینه از نمایشگر بزرگتر با واچ فیس‌های جدید از راه می‌رسد

طبق اکثر گزارش‌ها، اپل ابعاد نسل بعدی اپل واچ را افزایش می‌دهد و اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری وارد بازار می‌شود. حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها می‌خواهند برای استفاده بهینه ...

طبق اکثر گزارش‌ها، اپل ابعاد نسل بعدی اپل واچ را افزایش می‌دهد و اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری وارد بازار می‌شود. حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها می‌خواهند برای استفاده بهینه از این نمایشگرهای بزرگتر، نسل بعدی ساعت هوشمندشان را به واچ فیس‌های جدیدی مجهز کنند.

خبرنگار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - بلومبرگ، «مارک گورمن» در جدیدترین گزارش خود گفته به لطف حاشیه‌های کمتر نمایشگر و همچنین لبه‌های تخت، نسل بعدی اپل واچ از ابعاد کیس بزرگتری بهره می‌برد که در راستای شایعات گذشته قرار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - می‌گیرد.

اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد که بزرگتر از اپل واچ ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری خواهد بود. گورمن می‌گوید اپل برای اینکه نمایشگرهای بزرگتر کارایی مناسبی داشته باشند و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - از آن‌ها بطور بهینه استفاده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - کند، از واچ فیس‌های جدیدی استفاده می‌کند:

«ساعت‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - امسال اپل در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسند و اپل برای استفاده بهینه از نمایشگر بزرگتر، به سراغ چندین واچ فیس جدید می‌رود که شامل نسخه بروز شده واچ فیس Infograph Modular می‌شود. این دومین بار در تاریخ اپل واچ خواهد بود که ابعاد نمایشگر افزایش می‌یابد. دفعه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - اول مربوط به اپل واچ سری ۴ در سال ۲۰۱۷ می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس

اپل این واچ فیس‌های جدید را بطور انحصاری برای کاربران اپل واچ سری ۷ درنظر می‌گیرد و انتظار نمی‌رود از طریق یک بروزرسانی نرم افزاری آن‌ها را در اختیار نسل‌های قدیمی‌تر ساعت هوشمندش قرار دهد.

در کنار تغییرات ظاهری مانند حاشیه‌های کمتر نمایشگر و همچنین لبه‌های تخت، نسل بعدی اپل واچ عملکرد بهتری خواهد داشت و همچنین شارژدهی‌اش افزایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - می‌یابد.

انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - این محصول در کنار آیفون ۱۳ اواخر شهریور ماه معرفی شود و اوایل پاییز در اختیار خریداران قرار بگیرد. البته پیش از معرفی، نسخه تقلبی‌اش هم اکنون - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - با قیمت ۶۰ دلار در چین به فروش می‌رسد که به خوبی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - طراحی نسخه رسمی‌اش را به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - نمایش می‌گذارد، هرچند محصول اپل احتمالا ضخامت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لارستان استان فارس - کمتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone