🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11328.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ردمی ۱۰ پرایم با چیپ هلیو G88 از راه می‌رسد

شیائومی چند روز دیگر و در تاریخ ۱۲ شهریور از گوشی ردمی ۱۰ پرایم در کشور هند رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تجهیز این محصولش به تراشه هلیو G88 خبر داده است. شیائومی چند ...

شیائومی چند روز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - دیگر و در تاریخ ۱۲ شهریور از گوشی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - ردمی ۱۰ پرایم در کشور هند رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تجهیز این محصولش به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - تراشه هلیو G88 خبر داده است.

شیائومی چند وقت پیش از گوشی ردمی ۱۰ با تراشه هلیو G88 - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - برای بازار جهانی رونمایی کرد و حالا می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - در نسخه پرایم هم از همین چیپ استفاده کند. البته شاید در آینده شاهد رونمایی از نسخه مخصوص هند ردمی ۱۰ با تراشه متفاوتی هم باشیم.

ردمی ۱۰ پرایم احتمالا به اولین گوشی بازار هند با تراشه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - هلیو G88 تبدیل می‌شود. مدیاتک اواخر تیر ماه از این پردازنده به همراه هلیو G96 رونمایی کرد و همانطور که می‌توان حدس زد، هلیو G88 قدرت پایین‌تری نسبت به برادرش دارد.

هلیو G88 به دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55‌ به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 مجهز شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - است. این تراشه از نمایشگر با رزولوشن بالاتر از فول اچ‌دی، رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس

انتظار می‌رود ردمی ۱۰ پرایم مانند نسخه جهانی‌اش به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. علاوه بر این، احتمالا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - با طراحی یکسان با ردمی ۱۰ مواجه می‌شویم که در این صورت باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - هرتز باشیم.

از سایر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - مشخصات احتمالی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - ردمی ۱۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - پرایم می‌توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳، رم ۴ و ۶ گیگابایتی و همچنین عرضه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - کرد که البته امکان افزایش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فارس استان فارس - آن‌ها با کارت حافظه داخلی وجود دارد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار روانه بازار شود.

برای آشنایی کامل با گوشی جدید شیائومی تنها باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone