🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11320.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن SoloLearn؛ آموزش سفارشی کدنویسی در محیطی اجتماعی

اپلیکیشن‌های بسیاری برای آموزش کدنویسی در موبایل وجود دارند که در گذشته برخی از آن‌ها را در دیجیاتو معرفی کرده‌ایم. اپلیکیشن SoloLearn یکی دیگر از همین عناوین است که به آموزش زبان‌های مختلف در محیطی ...

اپلیکیشن‌های بسیاری برای آموزش کدنویسی در موبایل وجود دارند که در گذشته برخی از آن‌ها را در دیجیاتو معرفی کرده‌ایم. اپلیکیشن SoloLearn یکی دیگر از همین عناوین است که به آموزش زبان‌های مختلف در محیطی اجتماعی می‌پردازد و از جامعه کاربری گسترده‌ای برخوردار است.

پس از دانلود و نصب برنامه، در اولین ورود نیاز به ساخت حساب‌ کاربری خواهید داشت. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - خوشبختانه برای ایجاد حساب جدید نیازی به شماره همراه نیست و وارد کردن ایمیل به تنهایی کافی خواهد بود. البته امکان ورود به اپ از طریق اکانت گوگل و فیسبوک هم در دسترس قرار گرفته است.

پس از ایجاد حساب کاربری، باید درس‌هایی که قصد فراگیری آن‌ها را دارید، انتخاب کنید. لیست دروس ارائه شده در اپلیکیشن SoloLearn بسیار گسترده‌ است و همین مسئله به عنوان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - یکی از نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شود. زبان‌های بسیاری در میان سرفصل‌ها دیده می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به پایتون، HTML، جاوا، ++C، جاوا اسکریپت و PHP اشاره کرد. سازندگان برنامه تمرکز ویژه‌ای روی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - زبان پایتون داشته‌اند و امکان یادگیری آن در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - چندین سرفصل مختلف مانند پایه، علوم و ساختارهای داده وجود دارد. عناوین دیگری هم مثل یادگیری ماشینی و علوم داده به صورت مستقل در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

کاربر در ادامه باید وضعیت آشنایی خود با کدنویسی را از میان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - گزینه‌های موجود انتخاب کند. سپس اپ سوالی پیرامون میزان ارتباط با کدنویسی در روزمره و مقدار وقت در نظر گرفته شده برای یادگیری را می‌پرسد. در نهایت کاربر باید هدف‌گذاری خود را مشخص کند و تعداد درس‌هایی که قصد انجام آن‌ها در طول روز را دارد، انتخاب کند. تمامی سوالات گفته شده در کنار سن کاربر، جهت ایجاد مسیر آموزشی سفارشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پس از آن که اپلیکیشن فرایند آموزشی جدیدی را برای کاربر تعریف کرد، تاریخ اتمام دوره بر اساس تمرین‌های مشخص شده برای هر روز را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با صرف وقت و تمرین بیشتر، زودتر از موعد مقرر اقدام به اتمام دوره کنند و به نوعی رقابت شخصی با خود داشته باشند. 

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

در مرحله بعدی، اولین درس آموزشی برای کاربر نمایش داده می‌شود. البته به اتمام رساندن آن اجباری نیست و با انصراف از آموزش می‌توان به صفحه اصلی اپلیکیشن SoloLearn دسترسی پیدا کرد. در هر تمرین تعدادی نمونه کد همراه با توضیحات برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - کاربر نمایش داده می‌شود و سپس سوالاتی از همان موارد پرسیده می‌شود. افراد می‌توانند بدون نیاز به نصب برنامه‌های جانبی، اقدام به اجرای کدها درون محیط اپ کنند. برای انجام چنین کاری تنها کافیست در صفحه نوشتن کد، کلید RUN در گوشه پایینی سمت راست را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - بزنید. پس از فشردن کلید، خروجی کد در بخش پایینی صفحه نمایش قابل مشاهده خواهد بود. کاراکترهای ویژه موردنیاز برای کدنویسی در نوار ابزار انتهایی در دسترس قرار گرفته‌اند تا تایپ کردن دستورات برای کاربران آسان‌تر باشد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

واحد bits به عنوان ارز درون برنامه‌ای کاربرد دارد و به صورت پیش‌فرض ۵۰ واحد از آن به هر کاربر اختصاص پیدا می‌کند. اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانید، می‌توانید با پرداخت ۵ واحد، جواب آن را مشاهده کنید. همچنین با خرج کردن تنها ۲ واحد قادر خواهید بود به راهنما و اشاره برای نزدیک شدن به پاسخ دسترسی داشته باشید. البته بیشتر سوالات موجود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - در برنامه بسیار ساده و ابتدایی به نظر می‌رسند و خواندن توضیحات قبلی برای پاسخ به آن‌ها کافی خواهد بود؛ در نتیجه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - توسعه‌دهنده مانور چندانی روی ارز درون برنامه نداده است و از مدل‌های تجاری دیگری برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

فروش حساب‌های کاربری پریمیوم به عنوان محل اصلی درآمد سازنده تعریف شده است که در آن امکاناتی مثل تمرینات واقعی و پیشرفته کدنویسی، محتوای اختصاصی و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - هدف‌گذاری با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - جزئیات بیشتر ارائه می‌شود. متاسفانه برای یادگیری کدنویسی در سطحی فراتر از مبتدی، نیاز به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - خریداری حساب پریمیوم ضروری به نظر می‌رسد و بدون آن نمی‌توان به امکانات چندانی پس از اتمام دوره پایه دسترسی داشت.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

رقابتی کردن فرایند یادگیری، تکنیکی رایج است که در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - مورد استفاده قرار می‌گیرد و روی افزایش انگیزه فراگیران، تاثیر بسزایی دارد.

بخش Learn، تب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - اصلی اپلیکیشن محسوب می‌شود که در آن مسیر یادگیری کاربر قابل مشاهده است. افراد می‌توانند سرفصل‌های گذارنده یا آتی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - را در این قسمت مشاهده کنند. با گذراندن هر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - درس، مقداری XP به کاربر تعلق می‌گیرد که جهت رده‌بندی آن‌ها در تابلوی امتیازات کاربرد دارد. رقابتی کردن فرایند یادگیری، تکنیکی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - رایج است که در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد و روی افزایش انگیزه فراگیران، تاثیر بسزایی دارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

اپلیکیشن SoloLearn توانسته با بیش از ۵۲۰ هزار رای، امتیاز بسیار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - مناسب ۴.۶ را در گوگل پلی کسب کند و میلیون‌ها دانلود را تجربه کرده است؛ در نتیجه کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند. توسعه‌دهنده به خوبی توانسته تعداد انبوه کاربران را به بهترین شکل جهت ایجاد جامعه کاربری پویا و فعال، هدایت کند. تب Discuss درون اپلیکیشن برای ثبت پرسش طراحی شده است و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - دیگران می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند. چنین روشی سرعت یادگیری و ارسال پاسخ به مشکلات کاربران را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - است.

کاربران قادر خواهند بود تا در بخش Code اقدام به اشتراک‌گذاری کدهای خود کنند. گشت و گذار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - میان موارد به اشتراک گذاشته شده و خواندن آن‌ها می‌تواند روش مناسبی برای یادگیری نکات جدید باشد. در نهایت تب Community جهت ارائه محتوای اضافی طراحی شده است. آموزش ساخت برنامه‌های خاص و پرکاربرد مانند احراز هویت کارت اعتباری از جمله مواردی هستند که در این بخش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - یافت می‌شوند. چالش‌هایی نیز برای روحیه بخشیدن به کاربران و مفرح کردن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - فرایند یادگیری در قسمت مذکور قرار گرفته‌اند. در قسمت تنظیمات و در بخش Manage Weapons می‌توان زبان‌های انتخابی برای ارائه چالش‌ها را کنترل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

اپلیکیشن SoloLearn مانند بسیاری دیگر از عناوین مشابه، گزینه مناسبی برای شروع یادگیری کدنویسی و گذر از سطوح ابتدایی است؛ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - اما دسترسی به محتوای پیشرفته در آن، نیازمند خریداری حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - پرمیوم خواهد بود. دسترسی به زبان‌های مختلف، شخصی‌سازی روند آموزش و جامعه کاربری پویا در کنار رقابتی کردن فرایند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - یادگیری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم - از ویژگی‌های مهم برنامه محسوب می‌شوند. البته کاربران می‌توانند نسخه کرک شده اپلیکیشن را از منابع غیر رسمی دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلفچگان استان قم

Sololearn: Learn to Code for Free

سازنده: Sololearn Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۸ و ۱۴۸ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone