🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11312.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق: از هر اقدامی در راستای کاهش زمان فرایند رجیستری استقبال می‌کنیم

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در واکنش به ضرب‌الاجل وزیر اقتصاد برای غیرحضوری شدن فرایند رجیستری به شفاف‌سازی سوابق موضوع پرداخته و اعلام کرد از هر پیشنهادی که ضمن کاهش زمان ...

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در واکنش به ضرب‌الاجل وزیر اقتصاد برای غیرحضوری شدن فرایند رجیستری به شفاف‌سازی سوابق موضوع پرداخته و اعلام کرد از هر پیشنهادی که ضمن کاهش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - زمان انجام فرایند رجیستری در مبادی ورودی کشور، از تضییع حقوق مسافران واقعی جلوگیری کند، استقبال می‌کنیم.

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» با اشاره به دستور وزارت اقتصاد برای تشکیل کارگروه ویژه در جهت غیر حضوری شدن کامل فرایند رجیستری، درباره دلایل انتخاب این فرایند شفاف‌سازی کرده و گفت:

« قبل از دی‌ماه ۹۹، ثبت مسافری به‌صورت اینترنتی و بدون احراز حضوری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - مسافر در مبادی ورودی کشور انجام می‌شد. اما این امر منجر به سوء استفاده متخلفان با دسترسی به اطلاعات هویتی مسافران در شرکت‌های حمل‌ونقل، آژانس‌های مسافرتی و یا دیگر بخش‌های مرتبط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - شده و هم‌زمان با مسافرت مسافر با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - صدور سیم‌کارت به نام وی بدون اطلاع ایشان، گوشی قاچاق خود را ثبت و آن را تطهیر می‌کردند. این موضوع سبب ورود سیل انبوهی از شکایات به مراجع قضائی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - سایر دستگاه‌های درگیر در طرح شده بود تا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - جایی که اعتراض دادستانی کل کشور را نیز در پی داشت.»

به گفته وی دادستان کل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - کشور طی مکاتبه‌ای در مهرماه 98 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - با وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، ضمن صدور دستور اصلاح رویه موجود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - مسافری، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - خواستار اظهار کالا در مبادی و ثبت پس از احراز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - هویت دقیق مسافر، طی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی شد. از همین روی ستاد مرکزی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - مبارزه با قاچاق کالا و ارز از همان زمان، پیگیری موضوع را آغاز کرد و با توجه به پیچیدگی‌های اجرا، در نهایت فرایند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - ثبت گوشی مسافری برای اتباع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - غیر ایرانی از 13خرداد 99 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - و برای اتباع ایرانی از اول دی ماه سال گذشته، منوط به احراز حضوری مسافر و اظهار کالا در مبادی ورودی کشور شد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان

سخنگوی طرح رجیستری اعتقاد دارد در نتیجه این اقدام، ضمن صیانت از حقوق مسافر برای ثبت گوشی همراه خود، از سوءاستفاده از رویه مسافری برای تطهیر کالای قاچاق جلوگیری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - شده است: «در حال حاضر، مسافر پس از احراز هویت و اظهار کالا در مبادی ورودی کشور، یک ماه فرصت دارد تا از طریق درگاه اینترنتی گمرک نسبت به پرداخت حقوق ورودی اقدام نماید.»

قطعی سامانه داخلی گمرک مشکل‌زاست

دهقانی‌نیا در ادامه، بخش بزرگی از ایستایی و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - ایجاد صف موجود در مبادی ورود کشور که وزیر اقتصاد نیز به آن اشاره کرده بود را ناشی از قطعی یا کندی سامانه داخلی گمرک و کم‌توجهی به پیشنهادهای این ستاد در مورد اصلاح فرایند دانست:

«قطعی یا کندی سامانه داخلی گمرک که در بازدید حضوری نماینده‌های این ستاد در سال قبل از فرودگاه امام (ره) نیز مشهود بود با وجود قابل‌حل بودن، متاسفانه تاکنون رفع نشده است. یکی از مهم‌ترین پیشنهادهایی که از همان ابتدا ارائه شد این بود که گمرک در سایت اینترنتی خود امکان اخذ اطلاعات هویتی و همچنین مشخصات گوشی را برای مسافران پیش از حضور در مبادی ورود کشور فراهم کند و تنها ثبت نهایی کالا منوط به احراز حضوری مسافر و کالای همراه وی در مبادی ورود کشور باشد. در این صورت وقتی مسافر در مبادی کشور حضور یافت کارشناس گمرک می‌تواند از طریق جستجوی کد ملی وی، اطلاعات اظهاری را با کالا تطبیق داده و در صورت تایید، وی را مجاز نماید تا یک ماه پس از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - تاریخ ورود، نسبت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - به پرداخت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - حقوق ورودی از طریق سایت اینترنتی گمرک اقدام نماید که متاسفانه این پیشنهاد نیز اجرایی نشد.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل برای شرکت در کارگروه مدنظر وزیر اقتصاد در راستای اصلاح - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - فرایند رجیستری، اعلام کرد این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - ستاد از هر پیشنهادی که ضمن کاهش زمان انجام فرایند رجیستری در مبادی ورودی کشور، از تضییع حقوق مسافران واقعی جلوگیری کرده و خطر سوءاستفاده از رویه مسافری برای تطهیر کالای قاچاق را مجددا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر لنگرود استان گیلان - بازنگرداند، استقبال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone