🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11329.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وزیر اقتصاد: رجیستری گوشی‌های مسافری تا ۱۰ روز آینده کاملا غیرحضوری شود

وزیر اقتصاد در پی بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی و مشاهده نارضایتی مردم از فرایند رجیستری گوشی‌های مسافری، دستور به تشکیل کارگروه ویژه‌ای داد تا طی 10 روز آینده فرایند رجیستری گوشی‌های مسافری کاملا ...

وزیر اقتصاد در پی بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی و مشاهده نارضایتی مردم از فرایند رجیستری گوشی‌های مسافری، دستور به تشکیل کارگروه ویژه‌ای داد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - تا طی 10 روز آینده فرایند رجیستری گوشی‌های مسافری کاملا غیرحضوری شود.

«احسان خاندوزی» با انتشار توییتی از ارسال نامه‌ به رئیس کل گمرک برای تغییر در فرایند رجیستری گوشی‌های مسافری خبر داد:

«در بازدید میدانی از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)، در خصوص رجیستری تلفن همراه شکایات هم‌وطنان از فرآیند این موضوع مشاهده گردید. بررسی‌ها نشان می‌دهد دریافت عوارض - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - جهت رجیستری تلفن همراه به روش فعلی موجب ایجاد فساد به دلیل رانت انحصاری واردات گردیده و حق مسلم مسافرین را تضییع نموده است. با توجه به اختیارات گمرک ایران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - که در قانون امور گمرکی تصریح شده است، لازم است اقداماتی به منظور برطرف شدن مشکلات پیش آمده انجام گیرد.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس

از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - همین روی وی دستور داد تا با محوریت گمرک جمهوری اسلامی ایران، کارگروهی متشکل از ستاد مرکزی مبارزه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شود.

این کارگروه بایستی ظرف مدت 10 روز فرایند رجیستری گوشی‌ها را به نحوی تنظیم کند که ثبت کلیه تلفن‌های همراه مسافری به جز کالاهای لوکس (که مصادیق آن در کارگروه تعیین و اعلام می‌شود) و نیز فرایند واردات تجاری این محصولات بدون نیاز به مراجعه حضوری و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - صرفا از طریق یک درگاه غیر حضوری انجام شود تا از تشکیل صف‌های رجیستری تلفن همراه و کالاهای مشابه با مراجعه به سامانه‌های مختلف جلوگیری به عمل آید.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس

خاندوزی همچنین درخواست کرده تا ترتیبی در مورد تلفن‌های همراه مورد استفاده مسافرین (مستعمل) یا هدیه‌های همراه آنان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فارس استان فارس - اتخاذ شود که همانند کالاهای تجاری قلمداد نشده و با کمترین تشریفات و سریعترین زمان رجیستر شوند.

معاون فنی گمرک روز گذشته با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه خمینی اعلام کرده بود طی بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با رجیستری گوشی تلفن همراه، مقرر شده با تشکیل کارگروهی در رابطه با حذف عملیات رجیستری در مبادی ورودی گمرک و انجام کاملا غیر حضوری آن، تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone