🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11327.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا گلکسی S21 FE را در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی می‌کند

ظاهرا سامسونگ قصد دارد مدل ارزان‌قیمت گلکسی S21 یعنی گلکسی S21 FE را در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی کند، اما زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این تاریخ ...

ظاهرا سامسونگ قصد دارد مدل ارزان‌قیمت گلکسی S21 یعنی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - گلکسی S21 FE را در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی کند، اما زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، این تاریخ رسما از سوی سامسونگ اعلام نشده ولی یکی از منابع آگاه بازار با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - حساب توییتری «Mauri QHD» از چنین موضوعی خبر داده است. انتشار تصویری از یکی از فروشگاه‌های سامسونگ معرفی آن در آینده نزدیک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - را تقویت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان

انتظار می‌رفت سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ که در اوایل ماه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - میلادی جاری برگزار شد، گلکسی S21 FE را نیز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - معرفی کند، اما به دلیل کمبود تراشه، معرفی آن به زمان دیگری موکول شد. زمان عرضه گلکسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - S21 FE نیز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - همانطور که گفتیم مشخص نیست؛ اما طبق اطلاعات ذکر شده در گزارشی که مدتی پیش منتشر شده بود، احتمالا سامسونگ عرضه آن در ماه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - سپتامبر یا اکتبر آغاز خواهد کرد.

تقریبا از تمام مشخصات اصلی این گوشی هوشمند اطلاع داریم که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی 120 هرتزی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از لنز اصلی واید ۳۲ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 888 و باتری ۴۳۰۷ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان

گلکسی اس 21 اف ای حداقل با رم ۶ گیگابایتی و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - حافظه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بانه استان کردستان - داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد.

ظاهرا سامسونگ گوشی گلکسی اس 21 FE را با قیمت کمتر از ۶۹۹ دلار گلکسی S20 FE عرضه می‌کند. اگر کره‌ای‌ها دست به چنین کاری بزنند، قیمت این گوشی هوشمند کمتر از آیفون ‍۱۳ مینی نیز خواهد بود و می‌تواند سهم سامسونگ را در بازار افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone