🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11326.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک انویدیا RTX 3090 Super با ۱۰,۷۵۲ هسته کودا امسال معرفی می‌شود

انویدیا احتمالا برای مقابله جدی‌تر با اینتل، در ادامه سال از یک کارت گرافیک پرچمدار جدید رونمایی می‌کند. این محصول با نام انویدیا RTX 3090 Super بیش از ۱۰ هزار هسته کودا و توان طراحی ...

انویدیا احتمالا برای مقابله جدی‌تر با اینتل، در ادامه سال از یک کارت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - گرافیک پرچمدار جدید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - رونمایی می‌کند. این محصول با نام انویدیا RTX 3090 Super بیش از ۱۰ هزار هسته کودا و توان طراحی حرارتی بالاتر از ۴۰۰ وات خواهد داشت.

اینتل می‌خواهد از سال آینده میلادی حضور پررنگ‌تری در بازار گرافیک داشته باشد و به همین علت کارت‌های گرافیک مستقل ARC را روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود اولین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - پرچمدار اینتل قادر به شکست RTX 3070 باشد، اما در آینده احتمالا این کمپانی می‌تواند با قدرتمندترین گرافیک‌های انویدیا هم رقابت کند.

حالا ظاهرا انویدیا برای اینکه چنین فرصتی را به اینتل ندهد، می‌خواهد تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - پایان سال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - جاری میلادی از یک کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - جدید رونمایی کند. در حال حاضر جی‌فورس RTX - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - 3090 مبتنی بر هسته GA102 با ۱۰,۴۹۶ هسته کودا به عنوان پرچمدار انویدیا با معماری Ampere شناخته می‌شود. اما در آینده نسخه جدید آن از راه می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان

بنابر اعلام یک منبع آگاه با حساب توییتری «Greymon55»، کارت گرافیک انویدیا RTX 3090 Super از ۱۰,۷۵۲ هسته کودا بهره می‌برد و توان طراحی حرارتی بالاتر از ۴۰۰ وات دارد که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - ۵۰ وات از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - نسخه مرجع RTX 3090 بالاتر است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، اما انتظار می‌رود پیکربندی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - حافظه‌اش تفاوتی با RTX 3090 داشته باشد. بنابراین با کارت گرافیک تایتان مبتنی بر Ampere روبه‌رو نخواهیم شد.

در حالی شاید انویدیا تا پایان سال جاری میلادی از این کارت گرافیک رونمایی کند که در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - حال کار روی نسل بعدی GPUهایش با نام «ایدا لاولیس» است. انتظار می‌رود نسل بعدی گرافیک‌های این کمپانی با معماری جدیدش اواخر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - ۲۰۲۲ از راه برسند.

با ورود اینتل به بازار کارت‌های گرافیک، رقابت در این بازار سنگین‌تر از گذشته خواهد شد و شرکت‌های انویدیا و AMD که سال‌هاست در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - این بازار حکمرانی می‌کنند، باید برای رقیبی جدید آماده باشند. این رقابت که به نفع مصرف‌کننده خواهد بود، می‌تواند به معنای افزایش قدرت و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هرسین استان کردستان - همچنین کاهش قیمت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone