🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11325.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کاهش وزن با هیت سینک کوچکتر: مدل جدید پلی استیشن ۵ از نسخه اصلی گرم‌تر می‌شود

سونی هفته گذشته در سکوت خبری مدل جدید پلی استیشن ۵ را روانه بازار استرالیا کرد و علاوه بر استرالیا، با شماره مدل CFI-1100B در ژاپن هم به فروش می‌رسد. این نسخه سبک‌تر از مدل ...

سونی هفته گذشته در سکوت خبری مدل جدید پلی استیشن ۵ را روانه بازار استرالیا کرد و علاوه بر استرالیا، با شماره مدل CFI-1100B در ژاپن هم به فروش می‌رسد. این نسخه سبک‌تر از مدل اصلی است که ظاهرا یکی از دلایلش، کاهش اندازه هیت سینک (گرماگیر) است که منجر به دمای بیشتر از قبل می‌شود.

کنسول جدید ژاپنی‌ها نسبت به نسخه اصلی‌اش نزدیک به ۳۰۰ گرم وزن کمتری دارد و همچنین پیچ‌های پایه‌اش را می‌توان بدون پیچ گوشتی باز و بسته کرد. اما چنین تغییری نمی‌تواند منجر به کاهش ۳۰۰ گرمی وزن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان - شود.

حالا یک یوتیوبر به نام «آستین ایوانز» یک کالبدشکافی سریع انجام داده که اجزای داخلی کنسول سونی را به نمایش می‌گذارد. این کالبدشکافی نشان می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان - ژاپنی‌ها بطور قابل توجهی ابعاد هیت سینک را کاهش داده‌اند که همین موضوع می‌تواند دلیل تفاوت وزن میان نسخه اصلی و جدید باشد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان
سمت راست نسخه جدید و سمت چپ نسخه اصلی

همانطور که می‌توان حدس زد، کاهش ابعاد هیت سینک به معنای افزایش دما خواهد بود و نسخه جدید کنسول سونی هم با چنین موضوعی روبه‌رو می‌شود. در حالی که دمای نسخه اصلی به ۵۲ درجه سلسیوس می‌رسد، دمای مدل جدید پلی استیشن ۵ حداکثر ۵۵ درجه سلسیوس است. این دماها در دمای محیطی ۲۴ درجه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان - بدست آمده‌اند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان

با وجود چنین موضوعی، صدای فن در مدل جدید کاهش پیدا کرده و کمتر گیمرها را آزار می‌دهد. بنابراین افرادی که به دنبال کنسول بی‌سر‌وصداتری هستند می‌توانند به سراغ نسخه جدید بروند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان

ظاهرا طراحی فن هم بهبود داشته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان - و به همین دلیل صدای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر املش استان گیلان - کمتری تولید می‌کند. با این وجود هنوز کنسول در دمای بالاتری کار می‌کند. شاید اگر سونی فن کنسولش را بهبود نمی‌داد، با دمای بالاتری هم روبه‌رو می‌شدیم.

در حالی که CFI-1100B مدل جدید نسخه دیجیتال PS5 به حساب می‌آید، احتمالا سونی روی نسخه جدید مدل استاندارد هم کار می‌کند و این نسخه هم با وزن کمتری از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone