🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28822.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به آپدیت جدید اتاقک؛ اپلیکیشن رزرو اقامتگاه‌های ارزان [تماشا کنید]

زمان زیادی تا فرا رسیدن تعطیلات نوروزی باقی نمانده و خیل عظیمی از مردم به دنبال رزرو اقامتگاه برای سفر می‌گردند، و همین انگیزه‌ای شده تا اپلیکیشن‌های رزرو اقامتگاه بیشترین تلاش و تمرکز خود را ...

زمان زیادی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - تا فرا رسیدن تعطیلات نوروزی باقی نمانده و خیل عظیمی از مردم به دنبال رزرو اقامتگاه برای سفر می‌گردند، و همین انگیزه‌ای شده تا اپلیکیشن‌های رزرو اقامتگاه بیشترین تلاش و تمرکز خود را روی جلب مشتری بگذارند.

اتاقک به عنوان یکی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - همین اپ‌ها، تصمیم گرفته که پیش از اتمام سال 97 سر و سامانی به رابط کاربری و امکانات سرویس خود بدهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - و به همین خاطر در واپسین روزهای سال، آپدیت بزرگ و مهمی منتشر کرده؛ اقدامی که ثمره‌اش محیط کاربری بهتر و البته رساندن سریع‌تر کاربر به مقصودش بوده است. در ادامه به ویژگی‌های مهم این به‌روزرسانی خواهیم پرداخت. پس تا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - پایان با ما همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران
رابط کاربری جدید اتاقک

بزرگترین و مهم‌ترین تغییر نسخه 2.0.0، بازطراحی رابط کاربری بوده که در نسخه پیشین یکی از آزاردهنده‌ترین ویژگی‌های اتاقک به حساب می‌آمد. محیط از مُد افتاده و قدیمی و فونت‌های نامناسب، حالا جای خود را به محیطی داده‌اند که از حضور در آن لذت خواهید برد.

فونت به کار رفته در نسخه جدید، واضح و خواناست و آیکن‌ها و سایر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - المان‌های تصویری حس حضور در یک اپلیکیشن مدرن را به شما القاء می‌کنند و همین رویکرد مثبت در طراحی محیط کاربری، روی تجربه کاربری مطلوب از اپلیکیشن هم اثرگذار بوده است.

اما از منظر امکانات و ویژگی‌های فنی، نکاتی هست که از همان بدو ورود به نسخه جدید جلب توجه می‌کنند. در درجه اول، شاهد اضافه شدن دو بخش جدید به منوی اصلی یا بخش «گشت و گذار» اتاقک هستید: اقامتگاه‌های پیشنهادی و اقامتگاه‌های گارانتی شده که دسته دوم، اقامتگاه‌هایی هستند که قبلا توسط مشتریان اتاقک امتحان شده و موفق به جلب رضایت آن‌ها شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران
اطلاعات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - مربوط به هر اتاقک حالا با ظاهر بهتری نسبت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - به نسخه‌های قبلی به نمایش در‌می‌آید.

اما تغییر مهم بعدی، به صفحه اختصاصی هر اقامتگاه بر می‌گردد. اتاقک در نسخه جدید اطلاعات مربوط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - به هر اقامتگاه را به نحو شایسته‌تری به نمایش می‌گذارد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - تا برای انتخاب مورد اکازیون، راحت‌تر تصمیم بگیرید.

اطلاعاتی مثل قیمت رزرو در ایام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - مختلف، امکانات رفاهی و قوانین صاحب‌خانه حالا در محیط شکیل‌تر و با نظم و ترتیب بهتری به نمایش درمی‌آیند. نکته خوب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - دیگر ذکر قیمت رزرو هر اقامتگاه روی تقویم و در روزهای مختلف هفته است.

به لطف این ویژگی، می‌توانید اختلاف قیمت رزرو یک اقامتگاه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - در ایام هفته را مشاهده کنید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - و بدین ترتیب پیش از رزرو، مقایسه‌ای سرانگشتی از قیمت‌ها داشته باشید، که یکی از بهترین ویژگی‌های آپدیت جدید به شمار می‌آید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران
فیلترهای جستجو حالا عملکرد بهتری دارند.

اما فیلترهای جستجو، که نقص بزرگ نسخه قبلی بودند هم حالا در نسخه جدید تکمیل شده و عملکرد بهتری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - به نمایش می‌گذارند. حالا می‌توان اقامتگاه‌ها را بر اساس میزان محبوبیت و قیمت مرتب‌سازی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - کرد.

ضمنا امکان جستجو بر اساس نام استان، شهر، دسته‌بندی‌ و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - نام اقامتگاه‌ها به فارسی و انگلیسی هم به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - مکانیزم جستجوی اتاقک اضافه شده تا سریع‌تر به مقصودتان برسید. هر چند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - در ازای اضافه شدن این فیلترها، بعضی خصوصیات خوب نسخه قبلی اپلیکیشن از آن حذف شده‌اند.

یکی از آن‌ها نمایش محل اتاقک‌ها روی نقشه است که وجودش می‌توانست راهنمای خوبی از موقعیت حدودی محل اقامت برای کاربران اپلیکیشن باشد که مشخص نیست چرا از این نسخه حذف شده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران
نمایی از بخش جدید «اتاقک پلاس»

اما در عین حال، اضافه شدن یک قابلیت جدید حذف نمایش مکان‌ها روی نقشه را زیر سایه خود برده که «اتاقک پلاس» نام دارد. اتاقک پلاس بخش ویژه‌ای است که برای ترویج بوم‌گردی تلاش می‌کند و تلاش دارد که با نمایش ویدیو کلیپ از اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور و تهیه مقالات کاربردی، در زمینه اعتلای فرهنگ توریسم و گردشگری قدم مثبتی بردارد.

با جمع‌بندی نکاتی که گفته شد، باید گفت که آپدیت نسخه 2.0.0 اتاقک تغییر و تحولاتی اساسی در اپلیکیشن به وجود آورده که همگی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - ارتقاء و بهبود تجربه کاربری و رضایت استفاده‌کنندگان از آن موثر بوده‌اند.

اگر در تعطیلات نوروزی قصد سفر دارید و نمی‌خواهید بخش اعظم بودجه‌تان را صرف اقامت در هتل و اقامتگاه‌های گران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - قیمت کنید، شاید ایده بدی نباشد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - که با اتاقک اقامتگاه‌های شخصی و بوم‌گردی را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - امتحان کنید و تجربه این کار را به دوستان‌تان انتقال بدهید.

نسخه جدید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - اتاقک را می‌توانید همین حالا از لینک‌های زیر دریافت نمایید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم که تماشای ویدیوی آشنایی با اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - را از دست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - ندهید:

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران

اتاقک

سازنده: اتاقک قیمت: 0 دسته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.6 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چالوس استان مازندران - / 6.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone