🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15044.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

FDA آمریکا: خطر تداخل مگ‌سیف آیفون ۱۲ با ضربان‌ساز قلب پایین است

با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و پشتیبانی آن‌ها از شارژ بی‌سیم مگ‌سیف، گزارش‌هایی درباره تاثیرگذاری آن‌ها روی دستگاه‌های پزشکی مانند ضربان‌ساز قلب (پیس‌میکر) منتشر شد. حالا سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) خطر آن ...

با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و پشتیبانی آن‌ها از شارژ بی‌سیم مگ‌سیف، گزارش‌هایی درباره تاثیرگذاری آن‌ها روی دستگاه‌های پزشکی مانند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - ضربان‌ساز قلب (پیس‌میکر) منتشر شد. حالا سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) خطر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - آن برای چنین وسایلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - را پایین اعلام کرده است.

FDA پس از انجام آزمایش‌ها، به این موضوع اشاره کرده که برخی دستگاه‌های جدید مانند گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیک با مغناطیس، ممکن است بطور موقت روی عملکرد عادی دستگاه‌های پزشکی موجود درون بدن مانند پیس‌میکر تاثیر بگذارند، با این حال ریسک آن برای بیماران کم است.

این سازمان گفته تا به امروز به هیچ اتفاق مربوط به این مشکل دست پیدا نکرده. با این وجود، FDA گفته افرادی که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - از چنین دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌کنند باید چندین اقدام احتیاطی را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - مدنظر قرار دهند:

  • وسایل الکترونیکی مصرفی مانند برخی گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند را در فاصله ۱۵ سانتی‌متری دستگاه‌های پزشکی قرار دهند.
  • از حمل دستگاه‌های الکترونیکی درون جیب مقابل دستگاه پزشکی جلوگیری کنند.
  • اگر درباره مغناطیس وسایل الکترونیکی مصرفی سوالی دارند، با پزشکان صحبت کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل

این سازمان درباره افزایش دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - مصرفی در آینده به بیماران هشدار داده. بنابراین این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - افراد برای استفاده از چنین وسایلی باید همواره با پزشکان خود در ارتباط باشند تا در معرض خطر جدی قرار نگیرند.

اقدامات احتیاطی اعلام شده از سوی FDA در راستای گفته‌های اپل قرار می‌گیرد. کوپرتینویی‌ها به کاربران توصیه می‌کنند که آیفون و تجهیزات مگ‌سیف را در فاصله بیش از ۱۵ سانتی‌متری دستگاه‌های پزشکی قرار دهند. اگر آیفون به صورت بی‌سیم در حال شارژ است، باید آن را حداقل ۳۰ سانتی‌متر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - از وسایلی مانند پیس‌میکر دور نگه داشت.

با وجود اینکه FDA از ریسک پایین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر خلخال استان اردبیل - تداخل مغناطیس مگ‌سیف آیفون ۱۲ و  ضربان‌ساز قلب خبر داده، اما همچنان به افراد توصیه می‌شود فاصله پیشنهادی اپل و این سازمان را رعایت کنند تا هیچ‌گونه خطری آن‌ها را تهدید نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone