🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34250.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سونی از مینی کنسول «پلی استیشن کلاسیک» رونمایی کرد

سونی امروز در خبری غافلگیرکننده از «پلی استیشن کلاسیک» رونمایی کرد که در واقع ورژن مینی نخستین پلی استیشن بوده و همراه با 20 بازی که به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده اند ...

سونی امروز در خبری غافلگیرکننده از «پلی استیشن کلاسیک» رونمایی کرد که در واقع ورژن مینی نخستین پلی استیشن بوده و همراه با 20 بازی که به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده اند از راه می رسد. سونی می گوید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - در روز سوم دسامبر (12 آذرماه) - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - باید منتظر پلی استیشن کلاسیک بود و قیمت آن معادل 99 دلار است.

مینی کنسول سونی قرار است به صورت پیش فرض میزبان بازی هایی نظیر فاینال فانتزی 9، تکن 3، ریج ریسر تایپ 4، Jumping Flash و Wild Arms باشد و سایر «عناوین افسانه ای» موجود در این کنسول طی ماه های آتی میلادی معرفی خواهند شد؛ گفتنی است که تمام این بازی ها در فرمت اصلی خود به اجرا در می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - آیند و خبری از بهبودهای گرافیکی و چیزهایی از این دست نیست. بیشینه رزولوشن این کنسول هم 720p است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - امکان دارد برخی بازی ها با رزولوشن پایین تر 480p به اجرا در بیایند؛ بنابراین خروجی نهایی بازی ها روی تلویزیون های مدرن چندان چشم نواز نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان

پلی استیشن کلاسیک حدوداً 45 درصد از نخستین پلی استیشن کوچک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - تر است و سونی در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - تلاش بوده تا مشخصه های ظاهری دستگاه را تا حد امکان حفظ کند. هر دستگاه همراه با یک کابل HDMI، یک کابل USB و دو کنترلر از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - راه می رسد اما در حرکتی عجیب آداپتور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - USB AC در جعبه آن قرار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - نگرفته و برای استفاده از کنسول، باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

پلی استیشن کلاسیک قرار است از روز دوازدهم آذرماه و در تعداد محدود روانه بازار ژاپن، آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و نیوزلند شود. سونی هنوز اعلام نکرده که این تعداد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - محدود به معنای چند واحد است اما باید امیدوار بود که ماجرای کنسول های مینی نیتندو تکرار نشود و تنها چند روز پس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - از عرضه، تمام خرده فروشی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - ها با اتمام موجودی مواجه نباشند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میتونم یه سوال بپرسم طرفای گلستان کاشمر تعمیر مایکروفر الکترو لوکس C23K101.BB-CM هم دارید؟
پاسخ: بله در گلستان شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone