🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34253.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ویژگی های جدید مرورگر سامسونگ در اندروید P لو رفت

اخیرا سامسونگ برای مرورگر اختصاصی خود بروزرسانی های جدیدی ارائه کرده که البته فقط در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی ویژگی هایی نظیر پیشنهاد آنی و اعلان خبر های جدید را ...

اخیرا سامسونگ برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - مرورگر اختصاصی خود بروزرسانی های جدیدی ارائه کرده که البته فقط در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی ویژگی هایی نظیر پیشنهاد آنی و اعلان خبر های جدید را شامل می شود. اما به نظر می رسد که نسخه‌ی جدید مرورگر سامسونگ در دست ساخت باشد.

به عنوان بخشی از تجربه‌ی سامسونگ ۱۰ یا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - Samsung Experience 10 که برای همه‌ی تلفن های هوشمند پرچمدار این شرکت کره‌ای در کنار اندروید P عرضه می شود، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای جدید از مرورگر خود را ارائه دهد. به لطف کاربران XDA Developers، می توان پیش بینی های دقیق تری از ویژگی های جدید این مرورگر داشت.

مهم ترین تغییری که توسط سامسونگ در این مرورگر به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - چشم می خورد، تغییر طراحی بخش دسترسی سریع این اپلیکیشن است. بنا بر این تغییرات حالا کاربران می توانند حالت شب یا تاریک را برای همه‌ی وبسایت هایی که به آن ها سر می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - زنند فعال کنند. علاوه بر این، امکان تغییر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - انداز‌ه‌ی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - نوشته ها و مدیریت افزونه های نصب شده نیز وجود خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان

عکس هایی که در بالا مشاهده کردید با استفاده از تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S9 پلاس گرفته شده که از سیستم عامل اندروید پای نسخه‌ی بتا استفاده می کند. همانطور که در عکس ها قابل مشاهده است، این سیستم عامل از نسخه‌ی جدید مرورگر سامسونگ نیز بهره مند است. البته باید به یاد داشته باشیم که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندر انزلی استان گیلان - این عکس ها نشان دهنده‌ی نسخه‌ی بتای اندروید پای است و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ممکن است تغییراتی در آن به وجود بیاید. اما حداقل با توجه به این عکس ها می توانیم مطمئن باشیم که مرورگر بعدی سامسونگ چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone