🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34251.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل بتای توسعه‌دهندگان iOS 12.1 را منتشر کرد

در حالی که دو روز از عرضه نسخه عمومی iOS 12 می‌گذرد اما اپل دیروز بتای iOS 12.1 را در دسترس سازندگان قرار داد. بزرگترین تغییری که در این نسخه آزمایشی اعمال شده، حضور ویژگی Group FaceTime است. ...

در حالی که دو روز از عرضه نسخه عمومی iOS 12 می‌گذرد اما اپل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - دیروز بتای iOS 12.1 را در دسترس سازندگان قرار داد. بزرگترین تغییری که در این نسخه آزمایشی اعمال شده، حضور ویژگی Group FaceTime است. قابلیتی که به کاربران آی دیوایس‌ها اجازه می‌دهد تا حداکثر 32 نفر بتوانند همزمان و به صورت تصویری صحبت کنند.

اپل ماه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - گذشته تایید کرده بود که Group FaceTime تا پاییز تاخیر خورده و با توجه به اینکه این ویژگی در بتای توسعه‌دهندگان iOS 12.1 دیده شده، به نظر نباید خیلی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - منتظر آن در نسخه‌ عمومی iOS 12 بنامیم. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - همچنین احتمال می‌رود این بتای توسعه دهندگان دارای اموجی‌های جدیدی باشد که در بروزرسانی‌های آتی راهشان را به نسخه پایدار iOS پیدا خواهند کرد.

اما نکته جالب دیگری که در بتا توسعه دهندگان iOS 12.1 وجود دارد به معرفی آیپد‌ بعدی بازمی‌گردد. اطلاعاتی در کدهای iOS 12.1 پیدا شده که خبر از رونمایی احتمالی نسل جدید آیپد(ها) در پاییز امسال می‌دهد. اگر شایعات رنگ و بوی واقعیت به خودشان بگیرند، آیپد بعدی اپل از تکنولوژی Face ID پشتیبانی کرده و دارای دکمه هوم هم نخواهد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - بود.

بتا توسعه دهندگان iOS 12.1 با بیلد 16B5059d شناخته شده و حجمی نزدیک به 2.77 دارد. فراموش نکنید که بتای توسعه‌دهندگان برای این است تا سازندگان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - اپلیکیشن‌هایشان را با تغییرات بعدی سیستم عامل سازگار کنند. بنابراین این نسخه مناسب کاربران عادی نبوده و اگر می‌خواهید Group FaceTime را تجربه کنید بهتر است تا انتشار نسخه پایدارتری دست نگه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آبیک استان زنجان - دارید.

اما در کنار iOS اپل بتای توسعه دهندگان watchOS 5.1 را هم با بیلد 16R5559d منتشر کرد. برای اینکه با تغییرات جدیدی که iOS 12 نسبت به گذشته داشته بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۱۹ ویژگی‌ تازه iOS 12» را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone