🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34262.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین ساعت هوشمند Withings پس از بازخریدش از نوکیا معرفی شد

تقریباً دو سال پیش شرکت نوکیا استارتاپی فرانسوی را در حوزه‌ی سلامتی خریداری کرد تا آن را به بخش سلامت خود تبدیل کند. پس از آن کمپانی فنلاندی که استارتاپ یاد شده را با پرداخت ۱۷۰ ...

تقریباً دو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - سال پیش شرکت نوکیا استارتاپی فرانسوی را در حوزه‌ی سلامتی خریداری کرد تا آن را به بخش سلامت خود تبدیل کند. پس از آن کمپانی فنلاندی که استارتاپ یاد شده را با پرداخت ۱۷۰ میلیون دلار خریداری کرده بود، به این نتیجه رسید که نمی تواند بازار چنین محصولاتی را در اختیار خود درآورد و مجبور شد دوباره این برند را به مالک قبلی‌اش بفروشد. حال این کمپانی با لوگویی جدید بازگشته تا بار دیگر ساعت هوشمند Withings منحصر به فردی را ارائه نماید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران

در این ساعت هوشمند که Steel HR Sport نام دارد، قابلیت‌هایی نظیر پیشتیبانی از GPS، سنسور‌های میزان دریافت اکسیژن و ... تعبیه شده است. این ساعت به مدل قبلی ساعت‌های هوشمند سری Steel HR شباهت زیادی دارد.

از میان این شباهت‌ها می‌توان به عمری باتری ۲۵ روزه این گجت، یک حسگر سنجش فشار خون و سیستم اعلان‌های تلفن هوشمند اشاره نمود. اکنون پیشتیبانی از GPS به ساعت جدید Withings اضافه شده و کاربر می‌تواند با وصل شدن به تلفن هوشمندش فعالیت‌های ورزشی نظیر راه رفتن، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - دویدن و دوچرخه سواری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - خود را پیگیری کند و دیتایی در مورد آن داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران
نسل قبلی ساعت‌های این استارتاپ فرانسوی

از لحاظ زیبایی، ساعت هوشمند Steel HR Sport کمی از زبان طراحی همیشگی شرکت فرانسوی فاصله گرفته است چرا که بند اسپورت بکار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - رفته برای این ساعت‌ها آنچنان با واچفیس آنالوگ تعبیه شده در آن خوانایی ندارد. پیش از این بند چرمی اصلی این ساعت‌ها به آنالوگ بودنشان می‌آمد و شکلی کلاسیک به آنها بخشیده بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران

از دیگر مباحث ارتقا یافته در این گجت می‌توان به سیستم جدید اعلان‌های آن اشاره نمود. اکنون این ساعت از ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف نظیر اپ خبرگذاری‌ها، سایتهای رزرو بلیط پرواز یا شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. این مسئله می‌تواند رضایت کاربران ساعت‌ نسل قبلی را به ارمغان آورد چرا که ساعت قبلی تنها می توانست تماس تلفنی، پیغام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - اس ام اس یا رویداد‌های تقویم را در واچفیس خود به نمایش بگذارد.

Steel HR - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قائمشهر استان مازندران - Sport در دو رنگ سفید یا مشکی عرضه می‌شود و یک بند سیلیکونی خاکستری آن را همراهی می‌کند. این گجت که فروشش از امروز در سایت‌های مختلف نظیر آمازون آغاز شده، ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت دارد اما با صرف هزینه‌ی بیشتر می توان بندهایی در رنگ‌های مختلف برایش خریداری نمود.

 

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone