🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34258.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات موجود در بتای iOS 12.1 به معرفی آیپد پرو 2018 در پاییز اشاره دارند

برخی از کاربران پیش از مراسم معرفی آیفون های جدید، امیدوار بودند که طی این مراسم اپل از آیپدهای جدید (به خصوص آیپد پرو) نیز رونمایی کند که البته چنین اتفاقی نیفتاد. حال اما با ...

برخی از کاربران پیش از مراسم معرفی آیفون های جدید، امیدوار بودند که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - طی این مراسم اپل از آیپدهای جدید (به خصوص آیپد پرو) نیز رونمایی کند که البته چنین اتفاقی نیفتاد.

حال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اما - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - با انتشار نسخه بتا از iOS 12.1، اطلاعاتی در کدهای آن پیدا شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که به معرفی نسل جدید آیپد(ها) در پاییز سال جاری اشاره دارد. این موضوع زمانی مهمتر می شود که بدانیم بتای قبلی iOS تنها به آیفون های 2018 اشاره کرده بود و در آن خبری از آیپدهای 2018 نبود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

عبارت «iPad2018Fall» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - در رشته های کد iOS 12.1 قابل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - رؤیت است

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، عبارت «iPad2018Fall» در رشته های کد iOS 12.1 موجود بوده و معرفی آیپدهای جدید را تأیید می کند. همچنین اخبار دیگری نیز منتشر شده که به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اضافه شدن پشتیبانی از حالت افقی توسط سنسور Face ID - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اشاره دارد که این موضوع احتمال وجود آیپدهای جدید را تقویت می کند.

در کنار موارد فوق، اظهارات مینگ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - چی کو افشاگر معروف نیز وجود دارد که گفته بود آیپدهای 2018 به جای درگاه لایتنینگ از پورت USB-C بهره خواهند برد.

گفتنی است با در نظر گرفتن اطلاعات موجود و بر خلاف پیش بینی برخی کاربران، کمپانی اپل رویداد دیگری را  پاییز امسال برگزار خواهد کرد و طی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن آیپدهای جدید شامل نسخه 2018 آیپد پرو را به بازار معرفی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone