🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34263.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

این کشتی ۵۲ میلیون دلاری روزانه ۵ تن پلاستیک اقیانوس را بازیافت خواهد کرد

به تازگی از طراحی یک قایق تفریحی به ارزش ۵۲ میلیون دلار (۴۰ میلیون پوند) در شهر ساوتهمپتون انگلستان رونمایی شده که می‌تواند پلاستیک موجود در اقیانوس‌ها را جمع آوری کند. این قایق که «نجات ...

به تازگی از طراحی یک قایق تفریحی به ارزش ۵۲ میلیون دلار (۴۰ میلیون پوند) در شهر ساوتهمپتون انگلستان رونمایی شده که می‌تواند پلاستیک موجود در اقیانوس‌ها را جمع آوری کند. این قایق که «نجات دهنده‌ی اقیانوس» (Ocean Saviour) نام دارد، قادر است روزانه ۵ تن پلاستیک اقیانوس را جمع آوری کرده و با تبدیل آنها به سوخت تجدیدپذیر، انرژی مورد نیاز برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - حرکتش را تامین کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

مکانیزم بکار رفته در این کشتی بدین شکل است که پلاستیک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - ابتدا خرد می‌شود، سپس آسیاب شده و داخل یک دستگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - مخصوص - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - فشرده می‌گردد. بدین صورت قسمتی از پلاستیک اقیانوس از بین میرود بدون آنکه آلودگی دیگری به محیط زیست اضافه گردد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

در هر دو طرف این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - قایق که به یک کمباین بر بستر مزرعه‌ی پلاستیک اقیانوس تشبیه شده، دو بازو ۷۰ متری تعبیه شده که وظیفه جمع آوری قطعات سطح آب و انتقال آنها به نوار نقاله را بر عهده دارند.

پلاستیک های خرد شده توسط این قایق در مرحله‌ی آخر به سوخت تجدیدپذیر تبدیل می‌شوند و برای تامین انرژی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - همین قایق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مسئله بدین معنی است که قایق یاد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - شده می‌تواند تا مدت‌ها بدون سوخت گیری و با استفاده از پلاستیک بازیافتی به طی کردن مسیر ادامه دهد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

محققان باور دارند که قایق «نجات دهنده‌ی اقیانوس» تلاش قابل قبولی برای حفظ محیط زیست به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخته شدن طرح‌های مشابهی برای پاکسازی اقیانوس‌ها باشیم.

پلاستیک موجود در سطح اقیانوس‌ها مسئله‌ی مهمی به شمار می‌رود چرا که کارشناسان باور دارند از سال ۱۹۵۰ میلادی تا به حال ۸.۳ میلیارد تن پلاستیک تولید شده و ۶.۳ میلیارد تن از این مقدار پلاستیک دور ریخته می‌شود. جالب اینجاست که ۷۹ درصد از این زباله‌های پلاستیکی مستقیماً به محیط زیست وارد می‌گردند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

محققان پس از بررسی‌های فراوان تخمین می‌زنند که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - روزانه ۸ میلیون قطعه پلاستیک وارد اقیانوس‌ها می‌شود. بدین شکل با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ میلیون تن پلاستیک در دریاها ریخته شده‌اند، کارشناسان پیش بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۵۰ وزن پلاستیک‌ موجود در آب اقیانوس‌ها از وزن ماهی‌ها بیشتر شود.

 

تماشا کنید: به بهانه روز جهانی اقیانوس‌ ها، مروری بر تلخ ترین حقایق در مورد زمین

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone