🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34265.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 6T بر خلاف پیش بینی ها لنز دوربین سه گانه نخواهد داشت

پیش از این اخبار مختلفی درباره موبایل مورد انتظار وان پلاس 6T منتشر شده بود که بسیاری از آنها به استفاده از ماژول دوربین سه گانه در محصول جدید چینی ها اشاره داشتند. اما اطلاعات ...

پیش از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - این اخبار مختلفی درباره موبایل مورد انتظار وان پلاس 6T منتشر شده بود که بسیاری از آنها به استفاده از ماژول دوربین سه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - گانه در محصول جدید چینی ها اشاره داشتند.

اما اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصاویر جدید نشان می دهند که شرکت وان پلاس از همان ساختار لنز دوگانه که در مدل 6 مورد استفاده قرار داده بود، برای 6T هم استفاده کرده که نکته مثبت آن، عدم افزایش قیمت نهایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - محصول خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

در کنار تصویری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - که مشاهده می کنید، رندرهایی هم از قاب محافظ وان پلاس 6T با برند ZGAR منتشر شده که این رندرها نیز حضور دوربین دوگانه را در گوشی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - مورد بحث تأیید می کنند:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

علاوه بر عدم حضور ماژول دوربین سه گانه، در تصاویر منتشر شده از وان پلاس 6T اثری از سنسور اثر انگشت نیز دیده نمی شود که این موضوع، شایعات موجود مبنی بر استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را بیش از پیش تقویت می کند.

وان پلاس در تیزر 6T از حضور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمیتاب باچان استفاده کرده است

اما مهمترین مسئله ای که حضور دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - همچنین اسم «وان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - پلاس 6T» را تأیید می کند، انتشار تیزر رسمی این محصول توسط آمازون در هندوستان است که با حضور بازیگر مشهور بالیوود «آمیتاب باچان» در یک کلیپ 15 ثانیه ای، وان پلاس 6T را به نمایش می گذارد:

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، آمیتاب باچان به «روش جالب تر» برای باز کردن قفل گوشی اشاره کرده و نام وان پلاس 6T را هم به زبان می آورد. در ضمن برای چند ثانیه خود محصول - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - را در دستان باچان می بینیم که حضور ماژول دوربین دوگانه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - در آن واضح است.

گفتنی است کمپانی سازنده هنوز تاریخ رونمایی از وان پلاس 6T را به صورت رسمی اعلام نکرده اما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - با توجه به اطلاعات موجود، احتمالاً 25 مهر ماه شاهد مراسم معرفی این محصول خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone