🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34248.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Cut It: Brain Puzzles؛ برش قطعه‌ها

در بازی‌های موبایلی که با پسوند Brain Puzzles منتشر می‌روند، معمولا باید به کمک انگشت خود یک جسم، خط یا شکل خاصی را بکشید و به کمک آن معما را حل کنید. Cut It Brain Puzzles ...

در بازی‌های موبایلی که با پسوند Brain Puzzles منتشر می‌روند، معمولا باید به کمک انگشت خود یک جسم، خط یا شکل خاصی را بکشید و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - به کمک آن معما را حل کنید. Cut It Brain Puzzles دقیقا عکس این قضیه را به تصویر می‌کشد؛ در بازی خبری از طراحی اشکال مختلف نیست و اینجا وظیفه دارید با بریدن اجسام محیط، تمام ستاره‌ها - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - را بگیرید.

بازی بیش از 250 مرحله داشته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - و در هر کدام از آن‌ها چند جسم رنگی ساکن به همراه تعدادی ستاره وجود دارد. در این موقعیت باید به گونه اجسام رنگی را ببرید تا به حرکت درآمده و ستاره‌ها را بگیرند. برای برش قطعه‌ها - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم کافیست انگشت‌تان را به هر قسمتی از قطعه که می‌خواهید بریده شود، بکشید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان

تمام مکانیزم‌های گیم پلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - Cut It Brain Puzzles - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - همین چیزی بود که گفتیم. از دیدگاه طراحی مرحله‌ها بازی روندی شبیه به «لیوان خوشحال» (Happy Glass) را پیش گرفته است؛ تعداد مرحله‌ها زیاد بوده و اولی‌ها - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم به خاطر تکرار بعضی ویژگی‌ها آن قدرها چالشی برای‌تان ایجاد نمی‌کنند اما رفته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - رفته و با حضور - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - المان‌های جدیدتر بازی تنوع بیشتری به خودش می‌گیرد.

به خصوص وقتی که چند رنگ دیگر به بازی اضافه می‌شود و در آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - لحظه باید به گونه‌ای اجسام را برش دهید تا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - قطعه‌ها به ستاره‌های هم رنگ خودشان برخورد کنند. البته برای اینکه بیشترین لذت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - از بازی را ببرید یک پیشنهاد برای‌تان دارم: اینترنت را خاموش کنید. Cut It از همان سیاست بد کچ اپ استفاده کرده و حتی یک قدم هم جلوتر رفته است.

اگر اینترنت را روشن کنید، تبلیغ پایین صفحه مداوم فعال بوده و هر از چندگاهی هم تبلیغات ویدیویی به نمایش در می‌آید. هر چند با آفلاین شدن همچنان نوار پایینی وجود دارد و تاثیر منفی روی رابط کاربری ساده بازی گذاشته ولی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - حداقل با این کار خبری از تبلیغ‌های ویدیویی مزاحم نیست و با تمرکز بیشتری می‌توانید فکرتان را روی پازل‌ها بگذارید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان

Cut It Brain Puzzles چیز اضافه‌ای برای گفتن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - نیاز ندارد و گفتنی‌ها را قبلا گفته‌ایم. اینگونه عناوین به خاطر استفاده درست از پتانسیل‌های صفحات لمسی همیشه می‌توانند سرگرم کننده باشند و بازی اگرچه نه به اندازه Splitter Critters خلاقانه است و نه در مرحله طراحی معماها به هوشمندی Cut the Rope عمل می‌کند ولی ویژگی‌هایی دارد که بتواند مخاطب را تا مدتی پای خودش نگه دارد.

رابط کاربری ساده و زیبا، معماهای زیاد، روان بودن گیم پلی و موسیقی مناسب با فضا همگی باعث شده‌اند تا Cut It - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود اینکه حرکت روبه‌جلویی برای سبک خودش نباشد اما به هدفش برسد و امتیازات خوبی از بازیکن‌ها بگیرد. بنابراین اگر به این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - عناوین علاقه دارید و به دنبال یک تجربه جدیدتر هستید، Cut It Brain - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان - Puzzles همان عنوانی است که باید همین الان به سراغش بروید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بندرترکمن استان گلستان

Cut It: Brain Puzzles

سازنده: Super Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17.32 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone