🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34249.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ظرفیت باتری آیفون های 2018 اپل مشخص شد

آیفون های 2018 اپل که تحت عنوان XS Max ،XS و XR شناخته می شوند اخیراً جوازهای لازم را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده اند و در مستندات ارائه شده از سوی اپل، ظرفیت ...

آیفون های 2018 اپل که تحت عنوان XS Max ،XS و XR شناخته می شوند اخیراً جوازهای لازم را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده اند و در مستندات ارائه شده از سوی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - اپل، ظرفیت باتری هر دستگاه نیز به چشم می خورد؛ موضوعی که هیچ اشاره ای به آن در وب سایت رسمی اهالی کوپرتینو نشده است.

بنابر تصاویر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - افشایی، باتری آیفون XS Max ظرفیتی معادل 3174 میلی آمپر ساعت دارد و همین رقم برای مدل های XS و XR به ترتیب برابر با 2658 و 2942 میلی آمپر ساعت است. آیفون XS Max به صورت خاص بیشترین ظرفیت باتری را در میان تمام آیفون هایی که تاکنون روانه بازار شده اند دارد اما جالب اینجاست که به گفته اپل، آیفون XR عمر باتری بیشتری از دو موبایل دیگر داشته و حدوداً یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون 8 پلاس دوام می آورد.

علاوه بر این، نکته مهم دیگر آن است که باتری آیفون XS اندکی از باتری آیفون سالگرد ده سالگی کمتر است؛ آیفون X سال گذشته یک باتری 2716 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده بود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - که حالا به 2658 میلی آمپر ساعت در مدل XS کاهش یافته است.

باید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - در نظر داشت که ظرفیت باتری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - به تنهایی باعث افزایش عمر باتری نمی شود. بهینه سازی های نرم افزاری، مدیریت موثر انرژی قطعات داخلی موبایل و نیز رزولوشن و میزان روشنایی نمایشگر هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - نقشی اساسی در کاهش یا افزایش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - عمر باتری ایفا می کنند. در هر صورت فعلاً باید تا عرضه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - رسمی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - سه دستگاه منتظر ماند و به بررسی عملکرد باتری آنها در شرایط واقعی پرداخت که معمولاً اندکی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - با آنچه شرکت های تولیدکننده ادعا می کنند تفاوت دارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone