🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34264.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه Memoji بسازیم و در iOS 12 از آن‌ها استفاده کنیم؟

زمانی که اپل برای اولین بار Memoji ها را در مراسم WWDC معرفی می‌کرد، فقط تیم کوک یکی از آن‌ها را در اختیار داشت. اما حالا که iOS 12 برای تمام کاربران در سراسر دنیا ...

زمانی که اپل برای اولین بار Memoji ها را در مراسم WWDC معرفی می‌کرد، فقط تیم کوک یکی از آن‌ها را در اختیار داشت. اما حالا که iOS 12 برای تمام کاربران در سراسر دنیا منتشر شده، شما هم می‌توانید با یک آیفون X مجهز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - به جدیدترین آی او اس، یکی از این شکلک‌های بامزه و انیمیشنی را برای خودتان بسازید.

در این مطلب هر چه که باید در مورد Memoji ها بدانید را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

Memoji چیست؟

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان

Memoji یک نوع انیموجی جدید است؛ کاراکترهای انیمیشنی که با تکیه بر دوربین سلفی آیفون X حالت چهره‌تان را آنالیز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده و تقلید می‌کنند. در واقع این شما هستید که با شکلک درآوردن، به این شخصیت‌های کارتونی جان می‌دهید.

به طور کلی سیستم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - کار Memoji تفاوت چندانی با انیموجی‌ها ندارد، با این تفاوت که این بار شخصیت‌های کارتونی شما اژدها و ببر و امثال آن نیستند. بلکه حالا می‌توانید یک انسان کارتونی بسازید که دقیقا شبیه به شماست.

چطور Memoji بسازیم؟

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان

این کار را باید در اپلیکیشن Messages انجام بدهید. کافیست یک مکالمه را باز کرده و روی آیکن Animoji اشاره کنید. سپس + را فشار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهید. اگر آیکن به علاوه را نمی‌بینید، به سمت راست سوایپ کنید تا گزینه‌اش ظاهر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - شود.

حالا از این قسمت می‌توانید شخصی‌سازی Memoji تان را شروع کنید. گزینه‌ها فراوانند: از رنگ پوست و حالت موها گرفته تا شکل سر، ابروها، چشم‌ها، بینی، لب، گوش، ریش و سبیل و کلاه و عینک، همه را می‌توانید طبق سلیقه شخصی‌تان انتخاب کنید.

نکته عالی اینکه ساخت Memoji محدودیتی ندارد و اگر خصوصیتی را در کاراکترتان دوست نداشتید، می‌توانید در همان لحظه به ویرایش و اصلاح آن ویژگی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - بپردازید.

بعد از ساخت Memoji چه کارهایی می‌توان با آن انجام داد؟

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان

حالا که Memoji مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - علاقه‌تان را ساختید، می‌توانید با آن کارهای جالبی بکنید. مثلا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌توانید یک کلیپ 30 ثانیه‌ای از کاراکتر کارتونی‌تان در حال صحبت کردن (یا حتی آواز خواندن) بسازید و به دوستان‌تان بفرستید. طبیعتا دوبله حرفه‌ای کار هم به عهده شماست!

یک خصوصیت جالب دیگر هم که در iOS 12 اضافه شده، استفاده از افکت‌های جدید اپلیکیشن Messages برای جابجا کردن کله Memoji ها با سر خودتان در عکس‌ها و ویدیوهاست. این ویژگی برای پنهان کردن چهره افراد در عکس‌های دسته‌جمعی می‌تواند بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone