🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11787.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی جدید هواوی با شارژ سریع ۶۶ واتی تاییدیه 3C گرفت: مدل 4G هواوی P50؟

سری هواوی P50 احتمالا ۷ مرداد در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسد. این خانواده اخیرا از یک مرجع چینی مجوز گرفته و حالا می‌دانیم که شارژ سریع ۶۶ واتی خواهد ...

سری هواوی P50 احتمالا ۷ مرداد در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسد. این خانواده اخیرا از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - یک مرجع چینی مجوز گرفته و حالا می‌دانیم که شارژ سریع ۶۶ واتی خواهد داشت.

تا جایی که می‌دانیم، گوشی‌های جدید هواوی همگی فقط به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - 4G دسترسی دارند چون این شرکت صرفا اجازه دسترسی به تراشه‌های 4G - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - کوالکام را پیدا کرده است. افزون بر این، گفته می‌شود که کوالکام در حال کار روی نسخه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - 4G اسنپدراگون ۸۸۸ است. به‌تازگی موبایلی با مدل Huawei JAD-AL50 در مرجع چینی 3C - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - رویت شده که احتمالا نسخه استاندارد هواوی P50 یا نسخه 4G هواوی P50 پرو است.

البته فعلا مدرک محکمی برای تایید این فرضیه وجود ندارد و JAD-AL50 می‌تواند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - هواوی نوا ۹ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - هم باشد. با این حال، مرجع 3C به وجود فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی روی این دستگاه اشاره کرده که مشابه سری میت ۴۰ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - است. چنین فناوری قدرتمندی برای نوا ۹ چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان

هواوی JAD-AL50 چندی قبل در دیگر مرجع چینی موسوم به TENAA هم با اشاره به سیستم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - عامل هارمونی دیده شده بود. این مسئله در کنار اشاره به هواوی P50 در مراسم رونمایی از هارمونی ۲ شاید حائز اهمیت باشد. شایان ذکر است که با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - وجود تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، این شرکت احتمالا همچنان برای خانواده P50 نسخه 5G معرفی خواهد کرد. این نسخه‌ها به احتمال زیاد در مدل‌های P50 پرو و P50 پرو پلاس ظاهر می‌شوند. هواوی می‌تواند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - به‌صورت محدود از تراشه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - کرین ۹۰۰۰ برای این دستگاه‌ها استفاده کند.

با توجه به تصویر رسمی هواوی P50، می‌دانیم که این خانواده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - ظاهری شبیه آنر ۵۰ دارد که در قاب عقب از ماژولی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - با دو دایره بزرگ برای میزبانی از سنسورهای دوربین استفاده می‌کند. دایره پایینی احتمالا شامل سنسور پریسکوپی خواهد بود، در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - حالی که در بالا باید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - منتظر حضور سه سنسور دیگر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمخاله استان گیلان - باشیم. در شایعات گفته شده که P50 پرو و پرو پلاس به احتمال زیاد از سنسور ۱ اینچی سونی IMX800 استفاده می‌کنند و برای دوربین فوق عریض یک سنسور ۱/۱.۱۸ اینچی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone