🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11792.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اسپانیا درباره اقدامات ضدرقابتی اپل و آمازون تحقیق می‌کند

اپل و آمازون در یک پرونده مشترک در اسپانیا به خاطر توافقاتی که با یکدیگر انجام داده‌اند، تحت تحقیق و بازرسی قرار می‌گیرند. گفته شده که این دو شرکت با قرارداد همکاری مشترک باعث شده‌اند ...

اپل و آمازون در یک پرونده مشترک در اسپانیا به خاطر توافقاتی که با یکدیگر انجام داده‌اند، تحت تحقیق و بازرسی قرار می‌گیرند. گفته شده که این دو شرکت با قرارداد همکاری مشترک باعث شده‌اند سایر فروشندگان اسپانیایی نتوانند به فروش آیفون، آیپد و مک بپردازند.

کمیسیون ملی بازار و رقابت اسپانیا (CNMC) می‌گوید قرار است در پرونده‌ای ببیند که آیا اپل و آمازون به شکلی غیرمنصفانه در پشت پرده با هم زد و بند کرده‌اند تا رقابت را در بازار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - خرده‌فروشی‌های آنلاین محصولات الکترونیکی کاهش دهند یا خیر. این کمیسیون به‌طور خاص به دنبال شواهدی مبنی بر انحصار فروش محصولات اپل در فروشگاه آمازون خواهد بود.

با این حال، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - دامنه تحقیقات اسپانیا از فروش سخت‌افزار فراتر می‌رود و اثر توافقات احتمالی بر جایگاه آمازون در حوزه خدمات بازاریابی را نسبت به سایر فروشندگان شخص ثالث نیز بررسی می‌کند. انتظار نداریم نتیجه این پرونده هم مثل اکثر پرونده‌های ضدانحصار به این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - زودی‌ها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - مشخص شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس

کمیسیون بازار و رقابت اسپانیا به خودش ۱۸ ماه فرصت داده تا شرایط را به‌طور کامل بررسی و نتیجه را اعلام کند. اما اگر درخواست تجدیدنظر داده شود، مطمئنا مدت زمان بررسی پرونده طولانی‌تر خواهد شد.

اپل محصولات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - خود را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - تقریبا همزمان با عرضه جهانی از طریق آمازون روانه بازار اسپانیا می‌کند. این قرارداد که از ماه نوامبر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - سال ۲۰۱۸ شروع شده، علاوه بر اسپانیا در آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا و ژاپن هم اجرا می‌شود. تا پیش از عقد این قرارداد، دستگاه‌های اپل یا در زمان عرضه موجود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - نبودند یا فقط از طریق فروشگاه‌های شخص ثالث عرضه می‌شدند.

این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - کمیسیون می‌گوید در حال حاضر شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد این دو شرکت قوانین را نقض کرده‌اند: «CNMC به اطلاعات خاصی دسترسی پیدا کرده که از روی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - آن‌ها می‌توان به نقض بند ۱ از ۲ قانون دفاع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - از رقابت (LDC) و بند ۱۰۱ از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فارس استان فارس - معاهده ناظر بر عملکرد اتحادیه اروپا (TFEU) توسط آمازون و اپل رسید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یه سوال داشتم نمایندگی شما اطراف ارم فارس هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در ارم شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone