🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11774.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: آسیب‌پذیری Print Spooler همه نسخه‌های ویندوز را تهدید می‌کند

مایکروسافت به‌تازگی درباره آسیب امنیتی خطرناکی در سرویس Windows Print Spooler به کاربران هشدار داده که به مهاجمان اجازه می‌دهد کدهای خود را در سطح سیستم اجرا کنند. این شرکت هنوز رسما این آسیب‌پذیری را ...

مایکروسافت به‌تازگی درباره - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - آسیب امنیتی خطرناکی در سرویس Windows Print Spooler به کاربران هشدار داده که به مهاجمان اجازه می‌دهد کدهای خود را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - در سطح - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - سیستم اجرا کنند. این شرکت هنوز رسما این آسیب‌پذیری را رده‌بندی نکرده اما باید آن را در کنار خطرناک‌ترین آسیب‌پذیری‌ها ویندوز قرار دهد.

محققان شرکت Sangfor - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - چند روز پیش در اقدامی ظاهرا اتفاقی اثبات مفهوم (PoC) آسیب‌پذیری PrintNightmare را منتشر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - کردند. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - احتمال داده می‌شود که این گزارش به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - خاطر ایرادی در ارتباطات محققان و مایکروسافت لو رفته باشد. کد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - آزمایشی این اثبات مفهوم به‌سرعت از دسترس خارج شد، اما کاربران در همان فاصله کوتاه، انشعاب‌های این کد را روی گیت‌هاب ایجاد کردند.

محققان Sangfor می‌خواستند جزئیات چند آسیب‌پذیری روز صفر در سرویس Windows Print Spooler را در کنفرانس امنیتی Black Hat ارائه کنند. آن‌ها تصور می‌کردند که مایکروسافت با انتشار وصله جداگانه‌ای برای Windows Print Spooler این مشکل را برطرف کرده، در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - حالی که در عمل چنین نبوده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس

حالا مایکروسافت هشداری را درباره این آسیب‌پذیری روز صفر منتشر کرده و می‌گوید هکرها آن را در حملات خود به کار گرفته‌اند. آسیب‌پذیری PrintNightmare به مهاجمان اجازه می‌دهد با اجرای کد از راه دور بتوانند به نصب برنامه، دستکاری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - اطلاعات و ایجاد حساب‌های کاربری با دسترسی مدیریتی بپردازند.

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - اذعان کرده که این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - آسیب‌پذیری در همه نسخه‌های ویندوز موجود است، اما - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - نمی‌دانیم که امکان سوءاستفاده از آن در نسخه‌های غیرسرور ویندوز هم وجود دارد یا خیر. مایکروسافت حالا در حال کار روی وصله‌ای برای حل این مشکل است، اما تا زمان آماده شدن این وصله به کاربران توصیه شده که سرویس Print Spooler را به‌کلی غیرفعال کنند یا از طریق Group Policy اجازه دسترسی از راه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - دور به آن را بگیرند.

آسیب‌پذیری‌های Windows Print Spooler همواره برای مدیران سیستم دردسرساز بوده است. «استاکس‌نت» به‌عنوان یکی از مشهورترین ویروس‌های دنیای کامپیوتر از چندین آسیب‌پذیری روز صفر از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - جمله آسیب‌پذیری Print Spooler استفاده می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone