🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11782.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا برای رقابت با گلکسی زد فلیپ، روی گوشی می میکس فلیپ کار می‌کند

بازار گوشی‌های تاشو در آینده میزبان محصولات جدیدی خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها، شیائومی می میکس فلیپ باشد که نسبت به می میکس فولد ابعاد کوچک‌تری دارد و با گلکسی زد فلیپ سامسونگ ...

بازار گوشی‌های تاشو در آینده میزبان محصولات جدیدی خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - شیائومی می میکس فلیپ باشد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - که نسبت به می میکس فولد ابعاد کوچک‌تری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - دارد و با گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابت می‌کند.

شیائومی می میکس فولد اولین گوشی تاشو چینی‌ها بود که از طراحی مشابه با گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ بهره می‌برد. حالا ظاهرا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - شیائومی می‌خواهد یک گوشی تاشو جدید معرفی کند که این محصول هم طراحی مشابه با دیگر موبایل تاشو کره‌ای‌ها دارد.

طبق گزارشی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - جدید، شیائومی اخیرا پتنت یک گوشی تاشو را به ثبت رسانده که با وجود شباهت کلی به گلکسی زد فلیپ، قابلیت‌های متفاوتی نسبت به آن دارد و احتمالا با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - قیمت پایین‌تری هم در اختیار خریداران - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - قرار می‌گیرد.

طبق تصاویر این پتنت، گوشی تاشو چینی‌ها از حفره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - بیضی شکل برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول دایره‌ای هستیم که درون آن سه سنسور دوربین به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان

در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - بخش پایینی دستگاه پورت USB Type-C به همراه حفره‌های اسپیکر قرار گرفته‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت این دستگاه منتشر نشده و تنها با یک پتنت روبه‌رو هستیم، بنابراین شاید اصلا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه چنین محصولی نداشته باشد.

با وجود اینکه ثبت یک پتنت تضمینی برای عرضه دستگاهی جدید یا استفاده از فناوری‌های موجود در آن در محصولات در آینده نزدیک نیست، اما با توجه به وضعیتی که بازار گوشی‌های تاشو تجربه می‌کند، احتمالا می میکس فلیپ معرفی خواهد شد.

از سال آینده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - میلادی احتمالا شاهد ورود گوشی‌های تاشو جدیدی به بازار باشیم و شیائومی هم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، باید حضور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - فعال‌تری در این بازار داشته باشد.

با توجه به اینکه گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد قیمت نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ را نسبت به نسل گذشته کاهش دهد، رقابت در این بخش از بازار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشهد استان خراسان - دشوارتر خواهد شد. بنابراین شیائومی می‌تواند با قیمت پایین‌تر، حضور قدرتمندی در بازار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر بوتان ce320g شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی مشهد خراسان قاسم آباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone