🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11781.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: در طرح «فضای مجازی»، اینستاگرام بلافاصله مسدود نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» می‌گوید در این طرح هیچ یک از کاربران برای فعالیت در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی ...

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «حمایت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - می‌گوید در این طرح هیچ یک از کاربران برای فعالیت در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی محدودیت ندارند. او تاکید دارد در این گفته نشده اینستاگرام بلافاصله مسدود می‌شود بلکه بازه زمانی تعریف کرده و شرایط را هم اعلام کرده‌ایم.

طی روزهای گذشته شاهد انتقادات گسترده‌ای نسبت به طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» بودیم. طرحی که طبق آن همه سرویس‌های مشهور خارجی و پیام‌رسان‌ها برای فعالیت در کشور باید مجوز دریافت کنند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - و در غیر این صورت فیلتر می‌شوند.

در حالی که قرار بود رای‌گیری برای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - بررسی این طرح در چارچوب اصل 85 قانون اساسی در دستور کار هفته گذشته مجلس قرار بگیرد اما این موضوع اتفاق نیفتاد. در همین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - راستا «مجید نصیرایی»، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با همشهری می‌گوید بعد از تعطیلات مجلس، بررسی طرح فضای مجازی در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

یکی از واکنش‌های چند وقت اخیر، بررسی این طرح مجلس بر اساس اصل 85 قانون اساسی است که به نمایندگان اجازه می‌دهد به جای بررسی در صحن علنی، طرح مد نظر خود را در کمیسیون و پشت درهای بسته تصویب و به‌ صورت آزمایشی اجرا کنند. در حال حاضر قوانینی وجود دارند که به همین صورت ۷ سال است به‌ صورت آزمایشی در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - حال اجرا بوده و تقریبا دائمی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان

نصیرایی در پاسخ به این سوال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - که چرا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - طراحان اصرار دارند تا این طرح در چارچوب اصل 85 بررسی شود، گفت:

«از آنجا که حجم بسیار بالایی از مسائل اقتصادی، معیشت، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - مسکن و فرهنگی در مجلس مطرح می‌شود، نمایندگان نمی‌توانند به‌ طور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - همزمان به همه این مسائل در صحن علنی بپردازند برای این که بتوانیم به مسائل مهم و اولویت‌دار به‌ صورت کارشناسی و تخصصی بپردازیم، به نمایندگان اختیار داده شده است که در قالب اصل ۸۵ طرح را به‌ صورت تخصصی‌تر و با سرعت بیشتر در کمیسیون بررسی کنند.»

اجرای آزمایشی طرح

به گفته نماینده فردوس و طبس، از آنجا که ممکن است - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - قانون دارای اشکالاتی باشد، این طرح را پس از رای گیری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - به‌ صورت آزمایشی مثلا به‌ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - مدت 3 یا 5 سال اجرا می‌کنیم تا با هدف ارتقای قانون، نقاط قوت و ضعف آن، احصا شود. سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل 90 مجلس نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی معتقد است - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - در حوزه فضای مجازی با فقر شدید قانونگذاری و ضابطه‌مندی مواجه هستیم:

 «در هیچ‌یک از کشورهای دنیا، چنین وضعیت نابسامانی را که ما در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - حوزه فضای مجازی با آن روبه‌رو هستیم، مشاهده نمی‌کنیم. در کنار محاسنی که فضای مجازی به لحاظ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - زندگی مناسب برای مردم و پیشرفت‌های گوناگون در ابعاد علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای همگان به همراه دارد، در عین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - حال آسیب‌های جدی و فراوانی را هم ایجاد کرده است.»

او با تاکید بر این که مطالبه برای ساماندهی فضای مجازی در مقایسه با قبل بسیار بیشتر شده است می‌گوید نیاز به چارچوب، قانون و ضابطه‌مندشدن این فضا به‌شدت احساس می‌شود و کمیسیون فرهنگی هم بنا بر رسالت و وظیفه خود، رسیدگی به این حوزه را در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - اولویت قرار داده است.

نصیرایی بررسی و تدوین این طرح را یکی از افتخارات مجلس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - انقلابی می‌داند و می‌گوید ما این موضوع را یک اولویت ‌دانسته و بر خود لازم می‌دانستیم که به‌ طور جدی به آن بپردازیم.

نصیرایی در پاسخ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - به این سوال که چگونه در شرایط تحریم، تاسیس نمایندگی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - برای یک شرکت آمریکایی مانند فیسبوک که مالک اینستاگرام است، با فرض پذیرش قانون ما در ایران امکان‌پذیر است، گفت:

«ما در این طرح عنوان کرده‌ایم که هیچ‌یک از کاربران برای فعالیت در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی محدودیت ندارند. ما نگفتیم که به‌ عنوان مثال، اینستاگرام بلافاصله مسدود می‌شود. ما بازه زمانی تعریف کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - و شرایط را هم اعلام کرده‌ایم.»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی درباره این که عده‌ای از پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام امرار معاش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - می‌کنند، می‌گوید نمی‌توان چشم به ناهنجاری‌ها و فسادهایی که در این فضا شاهدیم ببندیم، بنابراین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سقز استان کردستان - ایجاد چارچوب و قانونمند کردن آن، امری عقلایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone