🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11783.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های خود را افزایش می‌دهد

وان پلاس رسما از برنامه جدیدی برای پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولاتش خبر داد. در فهرست منتشر شده، گوشی‌های پرچمدار از جمله سری T و R تا سه سال آپدیت‌های بزرگ اندروید و تا چهار سال ...

وان پلاس رسما از برنامه جدیدی برای پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولاتش خبر داد. در فهرست منتشر شده، گوشی‌های پرچمدار از جمله سری T و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - R تا سه سال آپدیت‌های بزرگ اندروید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - و تا چهار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

وان پلاس و اوپو در اوایل سال تیم‌های تحقیق و توسعه خود را یکی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - کردند و حدود دو هفته پیش خبر ادغام این دو شرکت منشر شد. با این ادغام، نرم‌افزار دو - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - شرکت از یکدیگر جدا می‌ماند ولی از اندروید ۱۲ به بعد کد پایه یکسانی خواهد داشت تا توسعه آپدیت‌های آینده OxygenOS را آسان‌تر کند. طبق برنامه، OxygenOS برای گوشی‌های بین‌المللی وان پلاس و ColorOS برای گوشی‌های وان پلاس و اوپو در چین عرضه می‌شود.

وان پلاس می‌گوید این تغییر به آن‌ها اجازه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - می‌دهد در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - آینده پشتیبانی بهتری از آپدیت‌های اندروید داشته باشند. طبق برنامه جدید این شرکت، محصولات وان پلاس نورد و نورد CE تا دو سال آپدیت‌های بزرگ اندروید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - و تا سه سال آپدیت‌های امنیتی را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - دریافت می‌کنند. سری نورد N فقط یک آپدیت بزرگ اندروید را می‌گیرند اما آپدیت‌های امنیتی همچنان تا سه سال برایشان منتشر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان

پرچمداران قدیمی‌تر از سری وان پلاس ۸ با همان سیاست قبلی فقط دو آپدیت بزرگ اندروید را دریافت می‌کنند و تا سه سال تحت پشتیبانی آپدیت‌های امنیتی قرار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - می‌گیرند. فهرست کامل برنامه جدید پشتیبانی نرم‌افزار وان پلاس از قرار زیر است:

سه آپدیت بزرگ اندروید و چهار سال پشتیبانی امنیتی

  • وان پلاس 9 پرو
  • وان پلاس 9R
  • وان پلاس 9
  • وان پلاس 8T
  • وان پلاس 8 پرو
  • وان پلاس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بانه استان کردستان - 8

دو آپدیت بزرگ اندروید و سه سال پشتیبانی امنیتی

  • وان پلاس 7 پرو
  • وان پلاس 7T پرو
  • وان پلاس 7T
  • وان پلاس 7
  • وان پلاس نورد CE
  • وان پلاس نورد

یک آپدیت بزرگ اندروید و سه سال پشتیبانی امنیتی

  • وان پلاس N200 5G
  • وان پلاس N100
  • وان پلاس N10 5G

پیش‌تر از مزایا و معایب احتمالی ادغام وان پلاس و اوپو به شما گفته بودیم. با این حال، مشخص نیست که این تصمیم تا چه اندازه بر استقلال وان پلاس اثر خواهد گذاشت و شرایط را چگونه برای این شرکت تغییر خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone