🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24666.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی لاجیتک از کیبورد ارگونومیک Ergo K860 با قیمت 130 دلار

لاجیتک از کیبورد ارگونومیک جدید خود با نام Ergo K860 رونمایی کرد. این محصول شبیه کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت بوده و از طراحی دو قسمتی و پد قابل تنظیم برخوردار است. لاجیتک پس از سال ...

لاجیتک از کیبورد ارگونومیک جدید خود با نام Ergo K860 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - رونمایی کرد. این محصول شبیه کیبورد سرفیس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - ارگونومیک مایکروسافت بوده و از طراحی دو قسمتی و پد قابل تنظیم برخوردار است.

لاجیتک پس از سال ها دوباره به طراحی دو قسمتی روی آورده و در کیبورد Ergo 860 شاهد زاویه دار شدن صفحه کلید با توجه به مچ دست هستیم. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - این طراحی که کمی عجیب است، به درد کمتر در مچ ها و ساعد منجر شده و حین تایپ فشار کمتری به گردن، دست ها و شانه ها وارد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - می کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان

کیبورد لاجیتک Ergo K860 شباهت های متعددی با کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت دارد. هر دو محصول فضای خالی مناسبی در قسمت زاویه دار فراهم کرده و از پدهای نرم در قسمت مچ برخوردارند. قسمت استراحتگاه مچ نیز قابل تنظیم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - بوده و می توان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - هنگام استفاده از میزهای پایه بلند از آنها استفاده کرد.

فشردن کلیدها در کیبورد لاجیتک Ergo K860 به نرمی انجام شده و از همان مکانیزمی بهره می برد که پیش از این در کیبورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - MX Keys و Craft Keyboard به کار رفته بود. این محصول با سه دستگاه قابلیت جفت شدن داشته و به لطف لیبل های اشتراکی در دکمه های استارت و Alt، با کامپیوتر مک نیز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - قابل استفاده است.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از نام پد نیز برخوردار بوده و از طریق بلوتوث یا گیرنده ای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - که درون جعبه قرار گرفته به سیستم متصل می شود. این محصول از دو باتری نیم قلم نیرو می گیرد که به گفته لاجیتک تا دو سال جوابگو خواهد بود.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از ماه جاری میلادی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مریوان استان کردستان - سایت رسمی لاجیتک و آمازون با قیمت 130 دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone