🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24653.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل سوم ایرباد Beoplay E8 معرفی شد؛ رقیب ایرپاد با شارژدهی 35 ساعته

کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) از نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم خود با نام Beoplay E8 رونمایی کرد. این مدل باتری بادوام تری را نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده و ...

کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) از نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم خود با نام Beoplay E8 رونمایی کرد. این مدل باتری بادوام تری را نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده و به گفته سازنده تا چندین هفته بسته به استفاده شارژدهی خواهد داشت.

نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم Beoplay E8 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - با یکبار شارژ تا هفت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - ساعت قابل استفاده بوده و به کمک قاب تا 35 ساعت شارژدهی دارد. قاب نیز از طریق پورت USB-C در مدت زمان دو ساعت به طور کامل شارژ شده و تا چهار مرتبه ایرباد را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - شارژ می کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران

نسل قبل ایرباد Beoplay E8 از دو میکروفون برخوردار بود؛ حال در مدل جدید که از چهار میکروفون بهره می گیرد، فناوری بیم فورمینگ (Beamforming) یا شکل دهی پرتو امکان پذیر شده است. به کمک این قابلیت صداهای مزاحم محیطی حین مکالمه سرکوب شده و مخاطب صدای کاربر را واضح تر دریافت می کند.

علاوه بر این به کمک حالت Transparency Mode می توان به صداهای اطراف گوش کرد. از دیگر ویژگی های ایرباد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - Beoplay E8 می توان به قاب چرمی، پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - AAC و aptX اشاره کرد.

ایرباد Beoplay E8 با گوشی ها و تبلت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - سیستم عامل iOS سازگار بوده و با چهار سرگوشی در رنگ های خاکستری و مشکی با قیمت 350 دلار از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رامسر استان مازندران - تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به بازار عرضه خواهد شد. شارژر بیسیم Qi نیز به طور جداگانه با قیمت 125 دلار قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone