🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24650.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: واریزی‌های مشکوک به حساب‌های بانکی‌تان را گزارش دهید

پلیس فتا اعلام کرده که بسیاری از کلاهبرداران پس از اقدام به دزدی و کلاهبرداری، مال مسروقه را به حساب‌های بانکی دیگران واریز کرده و سپس با ترفندهای غیرمجاز نظیر فیشینگ از این حساب‌ها، پول ...

پلیس فتا اعلام کرده که بسیاری از کلاهبرداران پس از اقدام به دزدی و کلاهبرداری، مال مسروقه را به حساب‌های بانکی دیگران واریز کرده و سپس با ترفندهای غیرمجاز نظیر فیشینگ از این حساب‌ها، پول را ذره ذره به حساب خود بازمی‌گردانند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان

سرهنگ «رامین پاشایی» معاون اجتماعی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - پلیس فتا ناجا با ذکر این نکته که شهروندان باید هرچه زودتر نسبت به فعالسازی رمز دوم بانکی خود اقدام نمایند و بانک‌ها نیز باید این زیرساخت را هرچه زودتر تکمیل نمایند، تاکید کرده که مردم باید مراقب مبالغ واریز شده به حسابشان نیز باشند. به گفته پاشایی این موضوع تا به امروز دستمایه بسیاری از پرونده جاری در پلیس فتا بوده:

«در تعدادی از پرونده های تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - در پلیس فتا و با استناد به مستندات موجود ، مشخص شد افراد کلاهبردار از طریق فیشینگ با دسترسی به اطلاعات حساب های بانکی هموطنان و حساب های مالی سایر افراد ، به منظور پولشویی و طولانی کردن فرایند پی‌جویی جرایم وجوهات سرقتی را به سایر حساب‌های افراد انتقال می‌دهند و در زمان های متعدد نسبت به برداشت غیر مجاز آن اقدام می کنند.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان

آنطور که سرهنگ پاشایی می‌گوید، شهروندان باید پیامک‌های واریز و برداشت حساب مالی خود را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - چک کنند تا زمانی که یک مبلغ نامتعارف و خارج از چرخه مالی زندگی آنها وارد حسابشان شد، زنگ خطر وجود کلاهبرداران را حس کنند. پاشایی در ادامه صحبت‌های به این موضوع تاکید بیشتری داشته است:

«ضمن فعال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - سازی ارسال پیامک واریز و برداشت حساب‌های مالی خود ، به محض اطلاع از واریز هر گونه مبالغ مشکوک به حساب های مالی بلافاصله با تغییر رمز دوم کارت های بانکی موضوع را به صورت رسمی به مراجع قضایی و بانک های عامل اطلاع دهند.»

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه با اجرای کامل طرح استفاده از رمز یک بار مصرف در کشور شاهد کاهش این گونه جرایم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - خواهیم بود، به هموطنان توصیه کرده که با توجه به مهلت تعیین شده توسط بانک‌ها هر چه سریع تر نسبت به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف اقدام کنند .

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان

گفتنیست رمز دوم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - یکبار مصرف (پویا) بانکی برای چندین بانک در کشور به صورت کامل اجرایی شده و به مرحله عملیاتی رسیده و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - به تدریج تا پایان سال جاری شمسی برای تمامی بانک‌ها و دارندگان حساب آنها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کنگاور استان کردستان - اجباری خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone