🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24667.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از Tiny t2 به عنوان کوچکترین موبایل دنیا [تماشا کنید]

کمپانی بریتانیایی Zanco که به واسطه معرفی محصولات جالب شهرتی برای خود دست و پا کرده، گوشی Tiny t2 را معرفی کرده که به گفته آنها کوچکترین موبایل دنیا است. طول و عرض Tiny t2 به ...

کمپانی بریتانیایی Zanco که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - به واسطه معرفی محصولات جالب شهرتی برای خود دست و پا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - کرده، گوشی Tiny t2 را معرفی کرده که به گفته آنها کوچکترین موبایل دنیا است.

طول و عرض Tiny t2 به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - ترتیب برابر ۶.۰۹ در ۲.۹۹ سانتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - متر است اما ۱.۶۵ سانتی متر ضخامت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - دارد که تقریبا دو برابر گوشی های هوشمند است. هرچند وزن دستگاه از ۳۱ گرم فراتر نمی رود اما قابلیت های بسیاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - را در خود جای داده که شامل اتصال به شبکه 3G، موزیک پلیر، دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی، بلوتوث، اسلات microSD، رادیو و غیره می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - شود.

نمایشگر یک اینچی به کار رفته در  Tiny t2 از نوع LCD TFT است و رزولوشن ۱۲۸ در ۹۶ پیکسل است. چیپست دستگاه هم از نوع MT6276A است که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - در موبایلی مثل پالم رم ۶ نیز به کار رفته و توانایی اجرای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - بازی های ساده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - دارد.

پیکربندی حافظه شامل رم ۶۴ مگابایتی و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره چند موزیک کفایت می کند. با این حال پشتیبانی از کارت microSD - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - تا ۳۲ گیگابایت نیز فراهم شده تا  Tiny t2 نسبت به موبایل های ۱۵ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - سال قبل کمی برتری داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان

ظرفیت باتری پلیمری ۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که به گفته سازنده کفایت یک روز کامل کار با گوشی را می دهد. با این وجود کوچکترین گوشی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - دنیا قرار نیست به عنوان گوشی اول استفاده شود و می توانید حین ورزش به عنوان موبایل ثانویه روی آن حساب کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان

Zanco برای تامین سرمایه کمپینی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - را در سایت جمع سپاری کیک استارتر به راه انداخته بود که در کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ مورد نظر آنها را تامین کرد. کاربرانی که در کمپین کیک استارتر شرکت کرده اند با پرداخت ۵۹ دلار یک دستگاه Tiny t2 دریافت خواهند اما قیمت آن حین عرضه در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قزوین استان زنجان - بهار سال جاری ۱۳۰ دلار خواهد بود.

 

تماشا کنید: استایلوس جدید Zanco یک چاقوی سوییسی دیجیتال است

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone