🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24676.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram از شارژ بی سیم و کنترلر آنالوگ بهره می‌برد

آخرین محصولی که ایسوس در نمایشگاه CES معرفی کرد، ماوس گیمینگ ROG چاکرام است. این ماوس قابلیت‌های شخصی‌سازی متعدد را در کنار چند ایده نوآورانه و جالب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ماوس ROG چاکرام ...

آخرین محصولی که ایسوس در نمایشگاه CES معرفی کرد، ماوس گیمینگ ROG چاکرام است. این ماوس قابلیت‌های شخصی‌سازی متعدد را در کنار چند ایده نوآورانه و جالب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ماوس ROG چاکرام با هدف شخصی‌سازی و انعطاف‌پذیری معرفی شده است و احتمال می‌رود که علاوه بر گیمرها، کاربران دیگر هم از آن استفاده کنند. از همین رو مهم‌ترین ویژگی این ماوس، افزونه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - آنالوگ آن است که جایی در زیر شست دست را قرار می‌گیرد. این افزونه عملا یک کنترلر آنالوگ درست و درمان ۴ جهته است که معمولا در کنترلرهای کنسول‌های خانگی می‌بینیم.

ایسوس یکی از روش‌های احتمالی استفاده از این کنترلر آنالوگ را در برنامه شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت می‌داند که به کمک آن کاربر می‌تواند اطراف خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - را ببیند. همچنین می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که مانند کلید‌های ۴ جهته عمل کند. برای مثال می‌توان در بازی‌های اول شخص از کنترلر برای انتخاب اسلحه‌های مختلف استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان

ویژگی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - دیگر ماوس ROG چاکرام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - پشتیبانی از شارژ بی سیم است. البته ایسوس برخلاف دیگر همتایان خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - عمل کرده و از استاندارد چی (Qi) در این ماوس بهره برده است. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - در نتیجه می‌توانید این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - ماوس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - را با هر پد شارژ بی سیمی که در خانه دارید، شارژ کنید. راه‌های ارتباطی ماوس ROG چاکرام نیز متشکل از بلوتوث و تکنولوژی RF است. همچنین می‌توانید این ماوس را از طریق پورت USB-C نیز به کامپیوتر خود متصل کنید.

ایسوس می‌گوید با هر بار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - شارژ، این ماوس تا ۷۹ ساعت از استفاده مدام پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های ماوس ROG چاکرام، پشتیبانی از ۱۶ هزار DPI است که به کمک یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - دکمه در زیر ماوس، به سرعت می‌توانید با غربیلک وسط، در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - چند ثانیه آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - روی عدد دلخواه خود تنظیم کنید.

شخصی‌سازی‌های این ماوس به اینجا ختم نمی‌شود. ایسوس بدنه این ماوس را به گونه‌ای طراحی کرده که بخشی از آن به کمک آهن‌ربا به هم متصل شده و کاربر می‌تواند آن را تعویض کند. همچنین لوگوی ROG نیز قابل تعویض است تا گیمرهای حرفه‌ای از لوگوی شخصی خود استفاده کنند. ماوس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رودسر استان گیلان - ROG چاکرام از اواخر ماه جاری و با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone