🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24680.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پونیشا دومین جشنواره فریلنسرهای ایران را برگزار می‌کند

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران توسط وبسایت پونیشا برگزار می‌شود و قرار است که فریلنسرها در ۱۴ دسته بندی متفاوت در این جشنواره ثبت نام نمایند تا فریلنسرهای برتر ایرانی در بین آنها مشخص شوند. پونیشا ...

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران توسط وبسایت پونیشا برگزار می‌شود و قرار است که فریلنسرها در ۱۴ دسته بندی متفاوت در این جشنواره ثبت نام نمایند تا فریلنسرهای برتر ایرانی در بین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - آنها مشخص شوند.

پونیشا سال گذشته اولین دوره جشنواره را به صورت آزمایشی و فقط با حضور فریلنسرهای خود این پلتفرم برگزار کرد و به ده تن از بهترین فریلنسرهای سایت، به رسم یادبود یک لوح نقدیر اهدا شد. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - امسال اما رویکرد پونیشا تغییر پیدا کرده و با توجه به استقبال خوبی که از همایشی مشابه، فریلند، از سوی کاربران شده قصد دارد تا جشنواره فریلنسرهای ایران را در ابعادی گسترده‌تر برگزار نماید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان

به گفته مسئولان این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - جشنواره، این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - بار همه فریلنسرها می‌توانند در ۱۴ رشته مختلف ثبت نام کنند و وفایل‌ها بر اساس اطلاعاتی که فریلنسرها وارد می‌کنند، بررسی خواهند شد. اهداف اصلی این جشنواره ارتقا سطح فریلنسنیگ و شناسایی فریلنسرهای برتر ایرانی ذکر شده تا اعتماد کارفرمایان به این قشر بیشتر شده و پروژه‌های برون سپاری بیشتری در بازار کشور به وجود بیاید.

داوران این جشنواره از بین فریلنسرها یا افرادی که در حال حاضر با فریلنسرهای بسیاری در ارتباط هستند و در این زمینه تخصص دارند، انتخاب شده‌اند. ۱۴ رشته این جشنواره عبارتند از: برنامه نویسی وب (فرانت)، برنامه نویسی وب (بک)، برنامه نویسی موبایل، تولید محتوای ویدیویی، تولید محتوای عکاسی، تولید محتوای نوشتاری، تولید محتوای صوتی (پادکست) ، طراحی گرافیکی، طراحی وب، طراحی تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری، ترجمه، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و آموزش و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - مشاوره.

دومین جشنواره فریلنسرهای ایران از ۴ بخش تشکیل می‌شود: ثبت‌نام آنلاین، داوری، معرفی کاندیداها، و رویداد پایانی. تمامی فریلنسرها فرصت دارند تا به طور رایگان در جشنواره از طریق این لینک ثبت نام نمایند. داوری بنی شرکت‌کنندگان از ۲۱ تا ۳۰ بهمن ماه صورت خواهد گرفت و در ادامه در یکم اسفند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - ماه سال اجاری، کاندیداهای هر بخش معرفی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - خواهند شد و ثبت نام رویداد نهایی اجرایی خواهد شد. نهایتا به ۲۲ اسفندماه خواهیم رسید که رویداد پایانی برگزار خواهد شد و در آن برندگان هر بخش معرفی خواهند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - شد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تویسرکان استان همدان - جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

اگر شما نیز فریلنسر هستید، همین حالا ثبت‌نام کنید یا دوستان خود را به دومین جشنواره فریلنسرهای ایران معرفی کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone