🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24678.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ فردا پایان می‌یابد؛ امنیت میلیون‌ها کاربر در خطر

مایکروسافت فردا پشتیبانی از ویندوز ۷ را خاتمه می دهد و کاربران این سیستم دیگر قادر به دریافت به‌روزرسانی های امنیتی یا کاربردی نخواهند بود. ویندوز ۷ یک دهه پس از معرفی کماکان یکی از ...

مایکروسافت فردا پشتیبانی از ویندوز ۷ را خاتمه می دهد و کاربران - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - این سیستم دیگر قادر به دریافت به‌روزرسانی های امنیتی یا کاربردی نخواهند بود.

ویندوز ۷ یک دهه پس از معرفی کماکان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - یکی از محبوبترین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - عامل های دنیا است و بسیاری از کاربران به دلایل مختلف هنوز به ویندوز ۱۰ روی نیاورده اند. با این وجود مایکروسافت اعلام کرده بعد از ۱۴ ژانویه یا ۲۴ دی پشتیبانی فنی، به‌روزرسانی نرم افزاری، پچ های امنیتی یا اصلاحیه ها برای این OS منتشر نخواهد شد:

ارائه خدمات به کاربران ویندوز ۷ پس از یک دهه و از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - متوقف خواهد شد. هرچند همچنان امکان استفاده از این سیستم عامل را دارید اما بدون آپدیت های امنیتی ریسک آلوده شدن به بدافزار و ویروس بسیار بالا خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

این کمپانی با اشاره به ریسک های امنیتی به کاربران توصیه کرده ویندوز ۱۰ را روی سیستم های خود نصب کنند. البته این توصیه چندان جای تعجبی ندارد چرا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - که این سیستم عامل مدرن به لطف برخوردار بودن از آنتی ویروس، فایروال، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - حفاظت در برابر خطرات اینترنتی و غیره، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - امن ترین نسخه ویندوزی است که تا کنون از سوی کمپانی ردموندی ارائه شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - است.

تنها مشکل کاربران احتمالا به هزینه بالای خرید ویندوز ۱۰ برمی گردد که برای نسخه خانگی ۱۱۹.۹ یورو و برای نسخه پرو ۲۱۹.۹ دلار هزینه روی دست آنها می گذارد. از طرف دیگر این شرکت اعلام کرده که هرچند جدیدترین OS آنها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - روی سیستم های قدیمی اجرا می شود اما بهتر است کاربران دست به چنین کاری نزنند.

در صورتی که قصد دل کندن از ویندوز ۷ را ندارید می توانید با پرداخت هزینه ای سالیانه برای هر سیستم تا سال ۲۰۲۳ خدمات مایکروسافت را برای خود تمدید کنید. راهکار دیگر هم این است که به کلی قید ویندوز را زده و به استفاده از لینوکس و macOS روی بیاورید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone