🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24679.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال وجود اقیانوس عظیم در اعماق کره زمین

اگر تاکنون به اعماق زمین فکر کرده باشید، احتمالا می‌دانید که جایی پر از رمز و راز است. اما اگر بگوییم که یک راز دیگر در کیلومترها زیر زمین نهفته است، متعجب می‌شوید؟ رازی که ...

اگر تاکنون به اعماق زمین فکر کرده باشید، احتمالا می‌دانید که جایی پر از رمز و راز است. اما اگر بگوییم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - که یک راز دیگر در کیلومترها زیر زمین نهفته است، متعجب می‌شوید؟ رازی که امروز از آن پرده برمی‌داریم، کشف یک اقیانوس دیگر بوده که کیلومترها زیر کره زمین نهفته است.

این کشفیات که نتیجه تحقیقات ۶ ساله بوده، به خوبی اثبات می‌کند که کیلومترها زیر پاهایمان، اقیانوسی به بزرگی اقیانوس‌های فعلی وجود دارد. اما پیش از این که به سراغ نتیجه این کشفیات برویم، نیاز داریم تا بار دیگر ساختار زمین را یادآوری کنیم.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی

 

بیشتر کره زمین که ما با آن سروکار داریم، از پوسته تشکیل شده که ۴۸ کیلومتر عمق دارد. پس از آن گوشت قرار گرفته که خود از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اول آن گوشته بالایی نام دارد. کمی پایین‌تر از آن ناحیه میانی و پایین آن نیز گوشته پایینی نام دارد. این سه بخش با هم عمقی برابر با ۲۹۰۰ کیلومتر را تشکیل می دهند که از نظر حجمی هم ۸۴ درصد کره زمین را در بر گرفته‌اند. پایین این بخش هم هسته وجود دارد. اما اقیانوس ششم ما، در بخش گوشته و ناحیه کیانی قرار گرفته است.

حالا که می‌دانیم اقیانوس کجاست، بگذارید نحوه کشف آن را توضیح دهیم. البته کشف این اقیانوس مانند کتاب سفر ژول ورن به اعماق زمین در کتاب (سفر به اعماق زمین) نبوده است. در حقیقت خود سرنخ به سمت ما آمده است. این الماس ماجراجو ۶۴۴ کیلومتر را سفر کرده تا به سطح زمین برسد و از وجود آب در اعماق زمین برایمان بگوید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی

این الماس ۲۰ دلاری در دل خود کانی رینگوودیت را جای داده است که در میان زمین‌شناسان به عنوان کانی جاذب آب شناخته می‌شود. پس از کشف آن در برزیل، زمین‌شناسان میزان آب آن را بررس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - کرده و به عدد خارق‌العاده ۱.۵ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - درصد رسیدند. شاید در قیاس با آب اقیانوس‌ها این مقدار ناچیز به شمار برود، اما از آن‌جایی که این کانی در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - عمق ۶۴۴ کیلومتری به وفور یافت می‌شود، می‌توان گفت که اقیانوسی در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - زیر پای ما قرار گرفته است.

به زبان دیگر، چون می‌دانیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - بخش‌های بالایی و پایینی گوشته کره زمین خشک و عمدتا از لاوا تشکیل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - شده‌اند، می‌توان گفت که منشا آب زیرزمینی را پیدا کرده‌ایم. از همین رو محققین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - بر این باورند که ناحیه میانی، به اندازه اقیانوس‌های ما پر آب است؛ فقط می‌ماند بیرون کشیدن آن که خود یک داستانی برای یک روز دیگر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهیاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما کشتارگاه منطقه 4 مرکزی هم کار انجام میده
پاسخ: بله در کشتارگاه منطقه 4 شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone