🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24660.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جک دورسی: دکمه ویرایش هیچ‌گاه به توییتر اضافه نمی‌شود

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر آب پاکی را روی دست کاربران ریخت و در گفتگویی با سایت Wired اعلام کرد که امسال نیز خبری از دکمه ویرایش توییت نخواهد بود. کاربران از زمان راه ...

جک دورسی (Jack - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - Dorsey) مدیرعامل توییتر آب پاکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - را روی دست کاربران ریخت و در گفتگویی با سایت Wired - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - اعلام کرد که امسال نیز خبری از دکمه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - ویرایش توییت نخواهد بود.

کاربران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - از زمان راه اندازی توییتر در سال 2006 درخواست اضافه شدن دکمه ویرایش را کرده اند. توییتر اما به بهانه های مختلف از افزودن دکمه ویرایش سرباز زده و به طور غیر مستقیم به کاربران این پیام را رسانده تا به کلی این قابلیت را فراموش کنند.

توییتر همواره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - سیاستی دوگانه در قبال افزودن دکمه ویرایش داشته و با اینکه به نظرات کاربران در این مورد گوش می کند، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - ولی هیچ گاه راه حلی برای این مساله پیدا نکرده است. مدیر ارشد محصول توییتر نیز تابستان سال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - گذشته با اشاره به اینکه دکمه ویرایش بالاخره باید به توییتر اضافه شود، گفت که جزو اولویت ها نیست.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان

مدیرعامل توییتر دلیل اضافه نشدن دکمه ویرایش را به طراحی اولیه توییتر ربط داده و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - می گوید:

«ما به عنوان سرویس SMS کارمان را شروع کردیم. همانطور که می دانید وقتی پیامک می فرستید، دیگر امکان ویرایش آن وجود ندارد. ما می خواستیم این رویه و حس و حال سال های اولیه را حفظ کنیم.»

دورسی اضافه می کند که با وجود تغییر سیاست های توییتر، اضافه شدن دکمه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - ویرایش همچنان جزو اولویت ها نیست. دورسی می گوید ویرایش توییت ها مزایای مختلفی از جمله تصحیح غلط های نگارشی و لینک ها را دارد ولی از آن سو می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - توان با ویرایش محتوای اصلی کاربران را فریب داد.

جک دورسی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - می گوید با این تفاسیر احتمالاً هیچ گاه دکمه ویرایش به پست ها اضافه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - نخواهد شد. البته وی پاسخ قاطعانه ای نداد و در جمله خود از کلمه «احتمالاً» استفاده کرد؛ بنابراین شاید در آینده این دکمه اضافه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب آیا یک سوالی دارم دور و بر تیلان آزادشهر تعمیر دارید
پاسخ: بله در تیلان شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone