🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24672.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی S20 پلاس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و فیلم‌برداری 8K برخوردار خواهد بود

همانطور که پیش از این هم چندین بار اشاره کردیم، مراسم رونمایی سامسونگ از پرچمدار بعدی خود که احتمالا گلکسی S20 هم نام داشته باشد، روز ۲۲ بهمن ماه است. مشخص شدن تاریخ رسمی اما ...

همانطور که پیش از این هم چندین بار اشاره کردیم، مراسم رونمایی سامسونگ از پرچمدار بعدی خود که احتمالا گلکسی S20 هم نام داشته باشد، روز ۲۲ بهمن ماه است. مشخص شدن تاریخ رسمی اما برای افشاکنندگان هیچ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - اهمیتی نداشته و از همین رو هر روز شاهد لو رفتن تصاویر متعدد از ویژگی‌های مختلف این گوشی هستیم. جدیدترین تصاویر نیز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - مربوط به قابلیت فیلم‌برداری 8K و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گلکسی S20 پلاس می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که افشا شده است، می‌توان گفت که حداقل یک نسخه از سامسونگ گلکسی S20 (احتمالا گلکسی S20 پلاس) قابلیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - فیلم‌برداری 8K خواهد داشت. البته نرخ آن ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود و اینجا خبری از ۲۴ و ۶۰ فریم بر ثانیه نیست که به نیاز بسیاری از کاربران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - پاسخ خواهد داد. اما دوربین اصلی گلکسی S20 پلاس ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و از یک سنسور ساخت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - سونی بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران

با این حال فیلم‌برداری با این رزولوشن نیازمند سنسوری حداقل با دقت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - ۶۴ مگاپیکسل است. همچنین می‌توانید با رزولوشن 4K با لرزشگیر دست و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز فیلم‌برداری کنید. البته هیچ نشانی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی حداقل در گلکسی S20 پلاس نیست و احتمالا این سنسور برای گلکسی S20 اولترا نگه داشته شده. با نگاهی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - سخت‌افزار این گوشی نیز می‌بینید که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - این اولین گوشی سری S است که از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری بهره نمی‌برد. علاوه بر این گوشی جدید سامسونگ از همان حسگر اثر انگشت اولتراسونیک پیشین استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران

ویژگی‌های بهتر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - اما در نرم‌افزار گلکسی S20 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - پلاس مخفی شده‌اند. قابلیتی در این گوشی وجود خواهد داشت که «تک ثبت» یا «Single Take» نام دارد. با این کار می‌توانید گوشی را در جهات مختلف حرکت دهید تا به صورت خودکار به شما پیشنهاد عکس و ویدیو دهد و آن ها را ثبت کند. قابلیت بعدی «سلفی هوشمند» یا «Smart Selfie» نام دارد که گلکسی S20 پلاس به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - قصد دارید بیش از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - اندازه چندین شخص را در یک فریم جا بدهید یا نه. در صورت مثبت بودن جواب، گوشی به صورت خودکار به شما پیشنهاد لنز عریض‌تر را می‌دهد.

اما حالت «نگاه کارگردان» یا «Director's View» که پیش از این مطرح شده بود، در این گوشی جایی نخواهد داشت و حالت حرفه‌ای احتمالا از بخش عکاسی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رویان استان مازندران - به ویدیو نیز سرایت کند. با تمام این اوصاف منتظر خبرهای داغ دیگر تا ۲۲ بهمن باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone