🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24661.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایکان سیتی به زودی احداث می شود؛ شهری آینده نگرانه بر پایه رمزارز

ایکان (Akon) موسیقیدان سنگالی-آمریکایی در توافق با دولت سنگال از احداث شهر اختصاصی خود با نام ایکان سیتی (Akon City) پرده برداشت. ایکان سیتی در زمینی به مساحت 800 هکتار بنا خواهد شد که توسط ماکی ...

ایکان (Akon) موسیقیدان سنگالی-آمریکایی در توافق با دولت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - سنگال - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - از احداث شهر اختصاصی خود با نام ایکان سیتی (Akon City) پرده برداشت.

ایکان سیتی در زمینی به مساحت 800 هکتار بنا خواهد شد که توسط ماکی سال (Macky Sall)، رییس جمهور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - سنگال به ایکان هدیه داده شده است. تمام داد و ستدها در این شهر توسط رمزارز اختصاصی این خواننده به نام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - AKoin انجام خواهند شد تا وابستگی مالی به دولت آفریقا کمتر شود.

احداث این شهر ده سال زمان خواهد برد. فاز اول ساخت آن مارس 2019 شروع شد و فاز دوم نیز سال 2025 شروع می شود. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - به گفته خواننده مورد بحث این شهر تنها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - 5 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. سرمایه لازم برای ساخت این شهر از سازمان های مردم نهاد خارج - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - از آفریقا و سرمایه گذاران آفریقایی تأمین می شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان

ایکان در سنگال به دنیا آمده و در سن 7 سالگی به نیوجرسی آمریکا مهاجرت کرد. این موسیقیدان در چند سال اخیر موزیک را برای خدمت به هموطنان خود کنار گذاشته است. یکی از آخرین فعالیت های او در این زمینه، پروژه Akon Lighting Africa نام دارد که انرژی خورشیدی را برای کشورهای آفریقایی فراهم می کند.

وی سال 2018 در گفتگویی با سایت Newsweek ابراز امیدواری کرد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - که شهرش روزی با دبی رقابت کند؛ البته اضافه کرد که احداث چنین شهری چندین دهه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - طول خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - کشید.

ایکان می گوید در صورتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - که استقبال از شهرش بالا باشد، چنین شهری را در تمام کشورهای آفریقایی احداث خواهد کرد که قابلیت اتصال به یکدیگر را داشته باشند. به گفته وی این پروژه 50 تا 100 سال به طول خواهد انجامید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - که تا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - زمان تکمیل شدن وی در قید حیات نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشتاسب نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما آیا طرفای جولان خوانسار اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در جولان شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone