🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21035.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست رقیب برای اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی کرد

یک سال پیش شرکت تایوانی مدیاتک از چیپست پرچمدار خود به نام Dimensity 1000 Plus رونمایی کرد که تازه ترین و بهترین هسته های پردازشی را در کنار مودم 5G در دل خود جای داده بود و ...

یک سال پیش شرکت تایوانی مدیاتک از چیپست پرچمدار خود به نام Dimensity 1000 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - Plus رونمایی کرد که تازه ترین و بهترین هسته های پردازشی را در کنار مودم 5G در دل خود جای داده بود و حالا این شرکت با پیروی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - رویکرد کوالکام در به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - تدریجی محصولاتش، از نسخه اندک به روز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - شده این چیپست با نام Dimensity 1000 Plus رونمایی کرده است (درست مانند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که نسخه به روز شده از اسنپدراگون ۸۵۵ بود).

اصلی ترین تفاوت میان چیپست جدید مدیاتک و نسخه قبلی اش پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی در نمایشگرهاست. بد نیست اشاره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - کنیم Dimensity 1000 از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با رزولوشن فول - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - اچ دی پلاس یا ۹۰ هرتز با رزلوشن QHD+ پشتیبانی می کرد. تراشه جدید همچنین به تکنولوژی UltraSave مدیاتک مجهز شده است تا ارتباطات 5G برقرار شده با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - آن فشار کمتری به دستگاه های موبایل بیاورند.

به غیر از مواردی که اشاره شد این چیپست همان هشت هسته پردازشی (چهار هسته کورتکس A77 و چهار هسته کورتکس A55) و پردازنده گرافیکی مدل قبلی یعنی Mali-G77 MP9 را در دل خود جای داده است. مدیاتک البته به تکنولوژی های دیگری نیز در این پردازنده اشاره کرده است که از آن جمله - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - میتوان از فناوری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - تنظیم کیفیت تصاویر با کمک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - هوش مصنوعی، پشتیبانی از دو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - سیم کارت 5G، و تبدیل SDR (محدوده داینامیک استاندارد) به HDR نام برد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران

البته این اولین باری نیست که مدیاتک نسخه دیگری از چیپست Dimensity 1000 را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - معرفی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - می کند. این شرکت پیشتر پردازنده Dimensity 1000L را رونمایی کرد که سرعت کلاک پایین تری نسبت به چیپست استاندارد دارد.

مدیاتک و کوالکام تازه مدتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - است که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - شروع به ساخت چیپست های مجهز به مودم 5G کرده اند. تا پیش از این، مودم های مذکور روی یک مدار مجتمع جداگانه نصب می شدند و استفاده از آنها منوط به خواست شرکت ها بود. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - همین مساله باعث شد که بسیاری تولیدکنندگان از چنین امکانی در محصولات خود صرفنظر کنند. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - روشن شد که نصب جداگانه این مودم در تلفن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آمل استان مازندران - های همراه چندان مقرون به صرفه نیست و مدیریت انرژی و سرعت انتقال داده را تحت تاثیر قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone