🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21049.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

وقتی جاروبرقی به ربات جنگ ستارگان تبدیل می‌شود [تماشا کنید]

اگر به دنیای «جنگ ستارگان» علاقه داشته باشید، مسلما با ربات R2-D2 آشنا هستید. اخیرا یک فیلمساز توانسته سطل زباله قدیمی خود را به یک جاروبرقی رباتیک با طراحی شبیه به این ربات تبدیل کند. ...

اگر به دنیای «جنگ ستارگان» علاقه داشته باشید، مسلما با ربات R2-D2 آشنا هستید. اخیرا یک فیلمساز توانسته سطل زباله - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - قدیمی خود را به یک جاروبرقی رباتیک با طراحی شبیه به این ربات تبدیل کند.

نویسنده، فیلمساز و خبرنگار، «متیو اسکات هانتر» پس از مشاهده سطل زباله قدیمی به این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - فکر افتاد که از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - آن برای ساخت یک ربات با تم جنگ ستارگان استفاده کند. از سطل زباله برای بدنه این ربات و از در آن برای ساخت سر استفاده شده. پس از اینکه بدنه اصلی و سر این ربات ساخته شدند، اسکات به سراغ قطعات مختلف برای ساخت سایر بخش‌های این جاروبرقی رباتیک رفت.

هانتر از صفحه پوستر سفت و سخت برای پاهای ربات خود و از سایر وسایل خانگی برای جزئیات آن استفاده کرد. وی همچنین آن را رنگ آمیزی کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - تا واقعی‌تر به نظر برسد. در نهایت هانتر ربات خود را به فن مجهز کرد تا سر آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - به جلو و عقب حرکت کند. درون بدنه آن نیز یک اسپیکر تعبیه شده تا قادر به پخش صداها همراه با حرکات باشد.

از آنجایی که نمی‌توان برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - این دستگاه از نام ربات R2-D2 استفاده کرد، این فیلمساز تصمیم گرفت نام R9-D9 را برای آن انتخاب کند، البته این موضوع باعث نمی‌شود که تولید آن با الهام از فیلم‌های جنگ ستارگان نادیده گرفته شود.

اگرچه این ربات یک جاروبرقی محسوب می‌شود، اما مشکلات مخصوص به خود را دارد که برای مثال می‌توان به عدم امکان جارو کردن زیر مبل‌ها و تخت‌ها اشاره کرد که البته برای استفاده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - از یک جاروبرقی با تم جنگ ستارگان می‌توان از این موارد چشم‌پوشی کرد.

وزن این نزدیک به ۶.۵ کیلوگرم است، بنابراین نگرانی در رابطه با شارژدهی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - باتری آن وجود ندارد و احتمالا می‌توان با یکبار شارژ، به صورت کامل خانه را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - تمیز کرد. به گفته هانتر می‌توان این ربات را از راه دور کنترل و بخش‌های موردنظر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ساوه استان مرکزی - را تمیز کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میشه بگید منطقه شهرک هدایت ساوه هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهرک هدایت شهر ساوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone