🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21030.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

درج قیمت در پلتفرم‌های آگهی خودرو ممنوع شد

«رضا الفت نسب»، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که سایت‌های درج کننده آگهی بار دیگر با یک دستور قضایی مواجه شده‌اند و حالا باید به ...

«رضا الفت نسب»، عضو هیئت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که سایت‌های درج کننده آگهی بار دیگر با یک دستور قضایی مواجه شده‌اند و حالا باید به شکل کامل از درج قیمت خودرو جلوگیری کنند. بر اساس این دستور، هیچ یک از آگهی‌های موجود و منتشر شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - در این سایت‌ها اجازه درج قیمت و یا حتی حدود قیمت را ندارد و صرفا عباراتی چون «نرخ توافقی» جایگزین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - آن خواهد شد.

بازار خودرو کشور در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد و قیمت این کالا دائما در حال نوسان است. وعده‌های مختلفی از سوی نهادهای گوناگون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - از جمله شورای رقابت و دیگر نهادها برای تنظیم این بازار داده شده اما تا به امروز نوسانات قیمت خودرو در کشور ادامه دارد. در این شرایط به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - سایت‌های آگهی‌دهنده اعلام شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - بود که نمایش آگهی‌ها را به شرط رعایت محدوده قیمت انجام دهند و آنها نیز در همین راستا به فعالیت خود ادامه می‌دادند. در واقع، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - اگر تا کنون قیمتی را در آگهی‌ها مشاهده می‌کردید، آن قیمت تا حد زیادی «منطقی» بوده است و آگهی‌هایی که قیمت خودرو رو بالاتر از نرخ بازار ارائه می‌دادند با قیمت توافقی نشان داده می‌شدند. اما حالا دوباره قرار است هیچ قیمتی در سایت‌های آگهی خودرو نمایش داده نشود.

«رضا الفت نسب» عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی، در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید قاضی شعبه ۲۸ دادسرای جرائم رایانه‌ای تهران چنین حکمی را صادر کرده و آنها همراه با معاونت دادستانی در فضای مجازی کشور در تلاش هستند تا آن را برطرف نمایند:

«چندی پیش جلسه‌ای با حضور معاونت دادستانی در فضای مجازی، اتحادیه خودرو، فعالان این حوزه و ما و چند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - نهاد دیگر برقرار شد که اساسا درباره همین سایت‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - آگهی بود. در همانجا رییس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران اذعان داشتند که افزایش نرخ خودرو ربطی به درج شدن قیمت‌ها در سایت‌ها ندارد و این پلتفرم‌ها نهایت همکاری را با آنها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - انجام داده‌اند.»

به گفته الفت‌نسب، یک رنج قیمتی متعلق به بهمن و اسفند سال گذشته برای سایت‌ها تعیین شده بود و آگهی‌های خارج از این قیمت‌ها در آنها انتشار پیدا نمی‌کرد: «تقریبا بیست درصد آگهی‌ها اجازه انتشار پیدا می‌کرد چرا که باید نرخ درج شده در آگهی با حدود قیمتی که به این سایت‌ها اعلام شده بود و به‌روز‌رسانی هم نشده تطابق داشته باشد.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان

الفت نسب در پاسخ به این سوال که اجرا شدن این دستور چه تاثیری در بازار خودرو خواهد داشت به دیجیاتو می‌گوید: «وقتی کاربران ببینند که این همه محدودیت در سایت‌ها و پلتفرم‌ها برای انتشار آگهی خود دارد، وارد کانال‌های دیگری در تلگرام و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌شوند که همین الان هم جریان دارند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - این اقدام باعث افزایش فعالیت این دسته از کانال‌های مجازی می‌شود که هیچ نظارتی نمی‌تواند روی آنها صورت بگیرد و مشکلاتی هم اگر داشته باشد به سختی قابل پیگیری است. در واقع می‌توان گفت عدم امکان درج قیمت خودروها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - در سایت‌ها باعث التهاب بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - بازار خودرو خواهد شد.»

اما فارغ از بحث تاثیر بر بازار خودرو، درج نشدن قیمت‌ها چه اثری بر فعالیت پلتفرم‌های آگهی دارد؟ الفت نسب در پاسخ می‌گوید: «جدا از اینکه پاسخ این همه همکاری سایت‌ها و پلتفرم‌های درج آگهی نباید اعمال محدودیت بیشتر در روند کاری آنها باشد، این مساله می‌تواند به تجربه کاربری افرادی که از این سایت‌ها و پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، خدشه وارد کند. به هر حال قیمت‌های آگهی‌ها همیشه قابل نمایش بوده و مشتریان و خریداران با وجود قیمت‌ها بهتر می‌توانند به خرید و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - فروش بپردازند؛ آنها وقتی ببینند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بانه استان کردستان - این شرایط در گروه‌های موجود در شبکه‌های مجازی برقرار است، فعالیت خود را در آنجا ادامه می‌دهند؛ فعالیتی که به دور از چشم ناظرین خواهد بود.»

نظر شما چیست؟ با درج قیمت در آگهی‌های سایت‌های آگهی موافق هستید یا با ایجاد محدودیت برای آن؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone