🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21033.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هدست AR اپل احتمالا شبیه عینک‌های عادی و سازگار با 5G خواهد بود

اپل از مدت ها قبل سرگرم توسعه عینک واقعیت افزوده‌ای است که احتمالا با پشتیبانی از شبکه 5G و ظاهری شبیه به عینک‌های عادی از راه می رسد. «Jon Prosser»، افشاگر شناخته شده دنیای فناوری ...

اپل از مدت ها قبل سرگرم توسعه عینک واقعیت افزوده‌ای است که احتمالا با پشتیبانی از شبکه 5G و ظاهری شبیه به عینک‌های عادی از راه می رسد.

«Jon Prosser»، افشاگر شناخته شده دنیای فناوری از تلاش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - اپل برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - سازگار کردن هدست واقعیت افزوده خود با شبکه 5G خبر داده است. پیکربندی دقیق این قابلیت مشخص نشده اما اپل ظاهرا از فناوری موج میلیمتری و زیر ۶ گیگاهرتز در کنار هم استفاده می کند تا برقراری ارتباط سریع و پایدار با شبکه تضمین شود.

عینک واقعیت افزوده کوپرتینویی‌ها احتمالا با نام «اپل گلسز» معرفی خواهد شد. هرچند اپل واچ و آیپد در نسخه های وای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - فای و سلولی عرضه شده اند اما از نظر Prosser خبری از نسخه وای‌فای این عینک نخواهد بود.

این گجت برای نمایش دقیق اشیاء مجازی به سنسورهای متعددی مجهز خواهد شد اما از داده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - های گردآوری شده توسط آیفون، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - اپل واچ و اسکنر لیدار نیز بهره خواهد برد. اگر به یاد داشته باشید اپل مدتی قبل آیپد پرو را به این اسکنر مجهز کرده بود. احتمالا در فرایند تنظیم اولیه اپل گلسز به آیفون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - نیاز داشته باشید اما پس از آن نیازی به حضور موبایل نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان

آنطور که Prosser - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - می گوید محتوای عینک تنها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - برای کاربر قابل مشاهده است و افرادی که از سمت مقابل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - به کاربر می نگرند، داده ها را مشاهده نخواهد کرد. نکته مهمتر این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - است که اپل گلسز از نظر طراحی کاملا مشابه عینک‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - معمولی است و هیچ شباهتی به هدست های حجیم و پیچیده دیگر نخواهد داشت. Jon Prosser مدعی است که نمونه‌های اولیه این عینک را در رنگ های سفید و مشکی دیده هرچند ممکن است در نهایت با رنگ های دیگر نیز عرضه شوند.

کمپانی کوپرتینویی هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی این گجت مشخص نکرده اما گزارش های بیشماری از احتمال رونمایی آنها در ۲۰۲۱ یا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - ۲۰۲۲ منتشر شده است. از نظر Prosser عینک احتمالا در اسفند ماه سال جاری یا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - خرداد سال آینده معرفی خواهد شد.

- تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone