🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21036.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

iFixit بوسیله پرتو ایکس پیچیدگی‌های درون مجیک کیبورد جدید را آشکار کرد

کاور کیبورد دار در نگاه اول یک وسیله جانبی کاملاً پیش پا افتاده به نظر می‌رسد که از چندین دکمه، پدهای فشاری و لوازم الکترونیکی تشکیل شده است. سایت iFixit مجیک کیبورد آیپد پرو ۲۰۲۰ ...

کاور کیبورد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - دار در نگاه اول یک وسیله جانبی کاملاً پیش پا افتاده به نظر می‌رسد که از چندین دکمه، پدهای فشاری و لوازم الکترونیکی تشکیل شده است. سایت iFixit مجیک کیبورد آیپد پرو ۲۰۲۰ را از زیر پرتوهای ایکس عبور داده و تصاویر آن را منتشر کرده که با تماشای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - آن‌ها می‌توان فهمید درون این وسیله جانبی برخلاف تصورات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - پیچیدگی‌های زیادی دارد.

iFixit می‌گوید تصاویر X-Ray، مجیک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - کیبورد آیپد پرو جدید را فراتر از یک وسیله جانبی جلوه می‌دهند و بدون نگاه کردن به برچسب قیمت ۳۳۰ دلاری نمی‌توان به جانبی بودن آن پی برد. iFixit می‌گوید آن‌ها در گذشته مجیک کیبوردهای دیگری را هم کالبدشکافی کرده‌اند و با پیچیدگی‌های این محصول آشنایی دارند، اما تاکنون به ندرت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - با این حجم از قطعه در این وسیله مواجه شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان

یکی از جالب ترین قسمت‌های مجیک کیبورد، ترک پد است. به گفته سایت یاد شده طراحی ترک پد در مجیک کیبورد جدید دگرگون شده و با ترک پد مک بوک‌ها که دکمه فیزیکی ندارند و با استفاده از بازخوردهای لمسی کلیک‌ها را شبیه سازی می‌کنند، فرق می‌کند.

همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید به نظر می‌رسد چندین دکمه فیزیکی مجزا زیر ترک پد مجیک کیبورد قرار گرفته‌اند که فشارهای انگشت کاربر را جذب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - می‌کنند:

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان

به گفته iFixit درون مجیک کیبورد جدید آنقدر پیچیدگی دارد که از بسیاری از لپ تاپ‌ها هم پیچیده تر به نظر می‌رسد. یکی دیگر از قسمت‌های جالب توجه این وسیله، بکارگیری دو فنر در لولاها است.

اپل باری دیگر از تعداد زیادی آهنربا در کاور کیبورددار خود استفاده کرده تا کار کردن با آن حس محکم بودن و پایداری را به کاربر القا کند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، چندین آهنربای کوچک پیرامون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - حفره دوربین قرار گرفته‌اند:

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان

iFixit می‌گوید به زودی مجیک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر املش استان گیلان - کیبورد جدید را کالبدشکافی می‌کند تا اسرار درون آن را بیشتر فاش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone