🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21015.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت هدفون دور گوشی اپل افشا شد؛ رقیب سرسخت بوز و سونی

هدفون دور گوشی اپل با نام ایرپاد استودیو در راه است و این شرکت قصد دارد با محصول جدید خود، شرکت‌های بوز و سونی را به چالش بکشد. این اطلاعات توسط افشاگر شناخته شده محصولات اپل، ...

هدفون دور گوشی اپل با نام ایرپاد استودیو در راه است و این شرکت قصد دارد با محصول جدید خود، شرکت‌های بوز و سونی را به چالش بکشد.

این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - توسط افشاگر شناخته شده محصولات اپل، «جان پروسر» - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - در توییتر به اشتراک گذاشته شده. به گفته پروسر، قیمت این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - هدفون دور گوشی ۳۴۹ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - دلار است که این قیمت، ۵۰ دلار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - از هدفون بوز ۷۰۰ ارزان‌تر است، اما با پرداخت این مبلغ به چه ویژگی‌های دست پیدا می‌کنید؟

بر اساس گزارشی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - در گذشته توسط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - بلومبرگ منتشر شده بود، اپل قصد دارد هدفون‌های دور گوشی با قابلیت حذف صداهای مزاحم تولید کند. یکی از این محصولات با تمرکز روی طراحی بروز و مدرن توسعه پیدا می‌کند و دیگری با تمرکز روی ورزش کردن به تولید می‌رسد. کاربران - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - می‌توانند پدهای این هدفون‌ها را تغییر دهند، ویژگی که هدفون بوز از آن محروم است.

مدلی که با تمرکز روی مد طراحی می‌شود، از پارچه شبیه به چرم ساخته خواهد شد، در حالی که برای تولید مدل ورزشی آن از مواد با قابلیت تنفس استفاده می‌شود. ایرپاد استودیو طراحی مشابه با محصولات قدیمی خواهد داشت که برای مثال می‌توان به کاپ‌های بیضی شکل اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس

در گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره شده بود که ایرپاد ایکس برای ورزشکاران عرضه می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که ایرپاد استودیو یک رقیب واقعی برای بوز باشد و ایرپاد ایکس با هویت مخصوص به خود وارد بازار شود. جان پروسر درباره ایرپاد ایکس اعلام کرده که این محصول نسخه اسپرت هدفون اپل بوده و در ماه‌های آینده معرفی می‌شود.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ معرفی هدفون دور گوشی اپل نداریم، اما شاید در WWDC 2020 این شرکت تصمیم به رونمایی از هدفون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - جدید خود بگیرد. کنفرانس توسعه دهندگان اپل امسال به علت شیوع کرونا به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - صورت آنلاین برگزار خواهد شد. با توجه به فروش بالای ایرپادهای اپل در بازار، انتظار می‌رود هدفون‌های دور گوشی آن نیز با استقبال مناسبی روبه‌رو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیراز استان فارس - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone