🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21038.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا و هواوی در یک قدمی همکاری برای تدوین استانداردهای 5G

وزارت بازرگانی آمریکا در آستانه تصویب قانون جدیدی است که به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد در تدوین استانداردها برای شبکه های نسل پنجم با هواوی همکاری داشته باشند. بعد از آنکه وزارت بازرگانی ...

وزارت بازرگانی آمریکا در آستانه تصویب قانون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - جدیدی است که به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد در تدوین استانداردها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - برای شبکه های نسل پنجم با هواوی همکاری داشته باشند.

بعد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - از آنکه وزارت بازرگانی آمریکا نام هواوی را در فهرست سیاه مراودات تجاری خود قرار داد، مهندسان شرکت های آمریکا همکاری با این غول تکنولوژی چینی برای توسعه استانداردهای 5G را متوقف کردند. قرار گرفتن نام هواوی در این فهرست شرکت های آمریکایی را دچار نوعی ابهام کرد که کارکنانشان چه اطلاعات و فناوری هایی را میتوانند با هواوی به اشتراک بگذارند.

به باور مقامات دولتی و اهالی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - صنعت، این اقدام آمریکا به ضرر آن تمام شد؛ در جلساتی که برای تدوین پروتکل ها و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - استانداردهای فنی مورد نیاز به منظور عملکرد روان تجهیزات تولیدی شرکت های مختلف برگزار شد هواوی دست بالاتر را داشت و مهندسان آمریکایی سکوت اختیار کرده بودند.

وزارت بازرگانی آمریکا اردیبهشت سال گذشته بود که نام هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داد و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - اعلام کرد که به خاطر برخی نگرانی های امنیتی در سطح ملی شرکت های آمریکایی دیگر امکان همکاری با هواوی در زمینه توسعه شبکه های 5G را نخواهند داشت. به موجب این ممنوعیت فروش کالاها و تکنولوژی های آمریکایی به این شرکت محدود شد و پرسش هایی در مورد نحوه حضور شرکت های آمریکایی در سازمان های تدوین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - کننده استانداردهای صنعت مطرح گردید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان

بعد از یکسال ابهام، وزارت بازرگانی آمریکا پیشنویس قانون جدیدی را تدوین کرده تا این مشکل را برطرف نماید. این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - قانون که هنوز امکان تغییرش هم وجود دارد به شرکت های آمریکایی امکان می دهد تا در سازمان های قانونگذاری که هواوی نیز در آنها عضویت دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - حضور مستمر داشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - باشند.

این پیشنویس حالا مراحل پایانی بازنگری اش را در وزارت بازرگانی آمریکا طی می کند و در صورت نهایی شدن باید موافقت دیگر سازمان های آمریکایی را نیز دریافت کند. البته هنوز مشخص نیست که کل این فرایند چقدر طول می کشد یا اینکه سازمان دیگری به این قانون اعتراض خواهد کرد یا خیر؟

دولت آمریکا دوست دارد که شرکت های آمریکایی با هواوی در رقابت باشند اما سیاست های این دولت ناخودآگاه باعث شده که شرکت های آمریکایی جایگاه خود را در قبال هواوی و دیگر شرکت های ممنوعه موجود در لیست سیاه آمریکا از دست بدهند.

گفتنی است ماه گذشته شش سناتور آمریکایی با ارسال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - نامه ای برای وزارت های بازرگانی، کشور، دفاع و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستارا استان گیلان - انرژی آمریکا بر ضرورت تصویب قوانینی تاکید کردند که براساس آنها حضور آمریکا در جلسات تدوین استاندارد برای 5G منوط به حضور نداشتن هواوی در جلسات نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone