🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21029.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید اپل TV در آستانه معرفی؛ چیپست A12X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

اپل TV طی سه سال گذشته از نظر سخت افزاری به روز نشده و حالا ظاهرا زمان ارتقای آن فرا رسیده است. نسل فعلی پخش کننده‌های خانگی این شرکت که در سال ۲۰۱۷ با نام اپل TV 4K ...

اپل TV طی سه سال گذشته از نظر سخت افزاری به روز نشده و حالا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - ظاهرا زمان ارتقای آن فرا رسیده است.

نسل فعلی پخش کننده‌های خانگی این شرکت که در سال ۲۰۱۷ با نام اپل TV 4K معرفی شد، از چیپست A10 و ۳ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - بهره می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - برد. به گفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - «Jon Prosser» تحلیلگر و افشاگر سرشناس نسل جدید این پخش کننده‌ها با سخت افزار به مراتب قوی تر در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

به گفته Prosser نسخه جدید اپل TV 4K به چیپست قدرتمند A12X برخوردار می شود که در آیپد پروهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی نیز به کار رفته است. این چیپ با فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - ۷ نانومتری ساخته شده و به پردازشگر گرافیکی ۷ هسته ای و پردازنده ۸ هسته ای مجهز است. انتظار می رود این دستگاه در دو نسخه و با حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از راه برسد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل

بر اساس گزارش مالی اخیر اپل بخش سخت افزاری شرکت از بحران کرونا آسیب بسیاری دیده اما از طرف دیگر سرویس ها به بالاترین میزان درآمدزایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - رسیده اند. هدف از ارتقای اپل TV 4K نیز احتمالا پشتیبانی از سرویس گیمینگ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - ارکید روی پرده‌ای بزرگ است که کاربران بیشتری را به سمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - این سرویس می کشاند.

افشاگر مذکور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - همچنین مدعی شده که این دستگاه فعلا با اسم رمز «نپتون T1125» در دست توسعه است؛ کدی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - که قبلا در بررسی بتای tvOS 13.4 نیز مشاهده شده بود. در کنار پخش کننده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - احتمالا ریموت آن هم به‌روزرسانی شده و قابلیت جدید Kids Mode نیز برای اعمال برخی محدودیت‌ها به دستگاه اضافه خواهد شد.

تاریخ دقیق عرضه پخش کننده هنوز مشخص نیست اما به باور Prosser احتمالا در آینده نزدیک رونمایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - خواهد شد. وی همچنین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اردبیل استان اردبیل - مدعی است که تصاویری از اپل TV 4K را مشاهده کرده و ظاهرا طراحی آن تفاوت چندانی با مدل کنونی ندارد.

پیش از این کارکنان Target نیز از مشاهده محصولی با عنوان Apple TV‌ Gen X خبر داده بودند که ۱۸۰ دلار قیمت گذاری شده و احتمالا همان نسخه جدید پخش کننده مورد بحث است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone