🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21046.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها و غرامت ۵۰۰ میلیون دلاری؛ تاییدیه اولیه صادر شد

اپل یک قدم به پرداخت خسارت به مشتریان خود به علت کاهش عمدی قدرت پردازشی آیفون‌ها نزدیک شد. یکی از قاضی‌های فدرال موافقت کرده این شرکت حداکثر ۵۰۰ میلیون دلار به شاکیان این پرونده پرداخت ...

اپل یک قدم به پرداخت خسارت به مشتریان خود به علت کاهش عمدی قدرت پردازشی آیفون‌ها نزدیک شد. یکی از قاضی‌های فدرال موافقت کرده این شرکت حداکثر ۵۰۰ میلیون دلار به شاکیان این پرونده پرداخت کند.

اپل قدرت پردازشی برخی از آیفون‌های خود را کاهش داده بود و به علت عدم اطلاع - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - این موضوع - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - به کاربران، مجبور به پرداخت خسارت شده. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - با وجود اینکه قاضی فدرال حکم اولیه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - را صادر کرده، اما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - شیوع کرونا باعث می‌شود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - که حکم نهایی در دسامبر اعلام شود. با توجه به این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - موضوع، شاکیان احتمالا تا سال ۲۰۲۱ پولی دریافت نخواهند کرد. در جریان رسیدگی به این پرونده یکی از شرکت‌های حقوقی درباره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - تضاد میان منافع و نقص محرمانه بودن اعتراضی را مطرح کرد که مورد تایید قرار نگرفت.

به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - گفته اپل، این شرکت قدرت پردازشی پردازنده‌ها را برای افزایش طول عمر آن‌ها و ممانعت از خاموشی ناگهانی دستگاه به علت تخریب باتری در بلندمدت انجام داده. در ابتدا اپل چنین موضوعی را با کاربران خود به اشتراک نگذاشت و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - بسیاری بر این باور بودند که این شرکت برای ترغیب کاربران به تعویض گوشی‌های خود چنین اقدامی را انجام داده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان

این پرونده مربوط به کاربران گوشی‌های آیفون 6s، آیفون ۷ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - و آیفون SE اصلی تا تاریخ ۳۰ شهریور ۹۶ می‌شود. همانند بسیاری از پرونده‌های بزرگ، شاکیان نباید منتظر دریافت مبلغ بالایی به عنوان خسارت خود باشند.

در این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - پرونده به اکثر شاکیان مبلغی برابر با ۲۵ دلار پرداخت می‌شود، البته اگر پرداخت‌ها به صورت کامل انجام شود، برخی از آن‌ها می‌توانند حداکثر ۵۰۰ دلار خسارت دریافت کنند. هزینه‌های وکالت و خرج‌های دیگر باعث می‌شود خسارت نهایی حداقل ۳۱۰ میلیون دلار باشد. به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - نظر می‌رسد با دریافت این خسارت تنها می‌توانید باتری گوشی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نجف آباد استان اصفهان - خود را عوض کنید، البته اگر هنوز در حال استفاده از آن‌ها باشید و نسل‌های جدیدتر گوشی‌های شرکت اپل را خریداری نکرده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone