🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21042.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر و مشخصات آنر X10؛ دوربین سه گانه و پشتیبانی از 5G

در فاصله چند روز مانده به معرفی آنر X10 تصاویر زنده این موبایل افشا شده که از دوربین سه گانه با قابلیت تصویربرداری با کیفیت در شب خبر می دهد. افشای تصاویر موبایل ها پیش ...

در فاصله چند روز مانده به معرفی آنر X10 تصاویر زنده این موبایل افشا شده که از دوربین سه گانه با قابلیت تصویربرداری با کیفیت در شب خبر می دهد.

افشای تصاویر موبایل ها پیش از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - رونمایی رفته رفته به روندی رایج تبدیل می شود و حالا نوبت به میان رده آنر X10 رسیده است. بر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - اساس این تصاویر پنل پشتی این گوشی شیشه ای بوده و در رنگ های آبی، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. همانطور که می‌بینید لبه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - های دستگاه منحنی بوده و میزبان دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی است. سنسور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - اصلی این دوربین ۴۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار دارند.

تصویر دوم نمایی دقیق تر از ماژول دوربین است و روی آن عبارت «SUPER NIGHT VISION» دیده می شود که به توانایی بالای آن برای تصویربرداری در شب اشاره دارد. زیر دوربین هم عبارت «RYYB 1:1.8/26 ASPH» حک شده که مجهز بودن آنر X10 به سنسور RYYB را تایید می کند. این نوع حسگر که در مدل های پرچمداری نظیر هواوی پی ۴۰ نیز به کار رفته، با دریافت نور بیشتر کیفیت تصاویر در محیط های با نور ناکافی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - را به شکل چشمگیری ارتقا می دهد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران

انتظار می رود این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - موبایل با نمایشگر ۶.۶۳ اینچی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی از راه برسد. احتمالا به جای حفره یا ناچ در این نمایشگر از دوربین سلفی جهنده ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

پردازش داده ها بر عهده چیپست Kirin 820 5G خواهد بود و پیکربندی حافظه هم شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می شود.

از قابلیت های دیگر  - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر بابل استان مازندران - آنر X10 باید به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی، پشتیبانی از شبکه 5G، درگاه Type-C و اندروید ۱۰ اشاره کرد. قیمت احتمالی این میان رده ۲۵۴ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone